י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מצלמה עם עדשה כפולה ומסך כמעט בלי שוליים: כך ייראו הסמארטפונים של 2017

תערוכת העולם הסלולרי תיפתח מחר בברצלונה, וכמיטב המסורת השנתית, היצרניות ישיקו דגמים חדשניים ובהם שני קאמבקים מסקרנים

מצלמה עם עדשה כפולה ומסך כמעט בלי שוליים: כך ייראו הסמארטפונים של 2017





תערוכת העולם הסלולרי (MWC) תיפתח מחר בברצלונה. זהו האירוע הטכנולוגי הגדול בעולם המובייל, והוא מכנס אליו את יצרניות המכשירים הגדולות, חברות התשתית וציוד הרשת, מפתחי האפליקציות וכמובן הלקוחות הפוטנציאליים — מפעילי הסלולר.

התערוכה היא חגיגה של חדשנות והשקות, והיא תקבע את עתיד עולם הסלולר לשנה הקרובה לפחות. הנושאים שיעמדו במרכז הכנס השנה הם רשתות דור 5, ערים חכמות, האינטרנט של הדברים, בטיחות סייבר ומציאות מדומה.

במקביל, התערוכה ממשיכה להיות הבמה המרכזית להשקת סמארטפונים חדשים. בניגוד לשנים קודמות, סמסונג אינה צפויה להשיק בכנס את מכשיר הדגל שלה. גלקסי S8 יושק מעט מאוחר יותר השנה. לעומת זאת, סוני תשיק לא פחות מחמישה מכשירים חדשים, כולל מכשיר דגל שיושק מחר, ורק מעט פרטים לגביו דלפו עד כה. וואווי הסינית תשיק את סמארטפון הדגל שלה, P10.

חברת LG צפויה להשיק את מכשיר הדגל שלה G6, שרוב הפרטים לגביו דלפו. המכשיר גדול למדי — 5.7 אינצ'ים — ומגיע עם ממשק משתמש חדש ש–LG מכנה UX 6.0, ומצלמה עם עדשה רחבה במיוחד. עוד מבטיחה היצרנית עמידות למים, לאבק ולטמפרטורה קיצונית, הפחתה בקרינת החום של המכשיר וניהול חסכני של חיי הסוללה. מכשיר נוסף שתשיק LG מכונה X Power 2. זהו סמארטפון בגודל 5.5 אינץ' עם סוללה ענקית של 4,500 מיליאמפר, שלטענת החברה יכולה להחזיק מעמד לשידור וידיאו רציף של 15 שעות.



בנוסף, HTC כנראה תשיק מכשיר ששם הקוד שלו, נכון לעכשיו, הוא Ocean Note, ויש אפילו קאמבק מעניין — של נוקיה. למעשה, מדובר בחברה פינית בשם HMD גלובל המייצרת סמארטפונים בסין, ושרכשה את המותג נוקיה. החברה תשיק מוצר דגל בשם Nokia 6.

כמו כן, צפוי קאמבק נוסף: בלקברי תשיק דגם של סמארטפון אנדרואידי עם מקלדת, תחת השם מרקורי. למען הדיוק, בלקברי הקנדית היא רק ספקית התוכנה למכשיר, והיצרנית היא TCL הסינית.
סמארפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד