י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פרסום ראשון ב'בחדרי': צבי עמר רכש אתר חדשות המיועד לציבור חרדי

הצהרת כוונות? ימים אחדים אחר הטלטלה בתחנת הרדיו בבעלותו בעקבות הודעת הרב בעדני, הצהריים מתפרסם כי אנשי עסקים רכשו אתר חדשות - ל'בחדרי' נודע כי צבי עמר בין הרוכשים

צבי עמר
צבי עמר

 

תגובה מהירה או מהלך מתוכנן של צבי עמר? כמה ימים אחר הטלטלה המשמעותית על 'קול ברמה' התחנה שבבעלותו, כשהגאון הרב בעדני הודיע על הסרת התמיכה - מתפרסמת בשעה האחרונה הודעה על רכישת אתר 'קוקר'. על פי מידע של 'בחדרי חרדים' צבי עמר עומד בראש קבוצת הרוכשים.

ימים בודדים אחר נקיטת העמדה של הרב בעדני, צעד שברדיו רואים בו כהמשך המאבק של ש"ס ויו"ר המפלגה דרעי בתחנה - מבצע הבעלים של הרדיו מהלך בתקשורת החרדית, ורוכש אתר חדשות בן כ-4 שנים, הפונה לציבור החרדי, מה שבוודאי יהיה חיזוק לאלי ישי.

על פי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עמר אינו היחיד, אנשי עסקים נוספים עומדים מאחורי הרכישה מהבעלים הקודמים חיים בנדיקט ואורי לנדאו, וכוונתם להרים אתר חדשות לציבור החרדי בכלל ולציבור הספרדי בפרט.

מקור נוסף מסר ל'בחדרי' כי העיסקה נסגרה כבר לפני כחודש, ולהערכתו שווי העסקה עומד על מאות אלפי שקלים בנוסף להתחייבויות שונות. האתר צפוי לעבור שידרוג עיצובי וטכנולוגי וצוות הכותבים יורחב.

האם בצעד הזה ניתן לראות למעשה הצהרת כוונות מצד מחנה אלי ישי, על המשך דרכו הפוליטית, והמשך האופוזיציה לש"ס? ימים יגידו.

צבי עמר ל'בחדרי': "אין תגובה". מנכ"ל רדיו קול ברמה אריאל דרעי ל"בחדרי": "לא אריאל דרעי ולא קול ברמה קשורים לזה".

בהודעה מטעם האתר נאמר "קבוצת אנשי עסקים רכשה את אתר החדשות החרדי קוקר מתוך רצון להשתלב בצמרת אתרי האינטרנט החרדיים. במסגרת הרכישה חתמה הקבוצה על מגוון הסכמים לשיתוף פעולה עם גורמים נוספים בתעשיית התקשורת, וביניהם גופי פרסום ואושיות תקשורת חרדיים ואחרים".

צבי עמר קול ברמה קוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד