י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צה"ל תקף בעזה; חמאס: "לא נשלים עם המשך התוקפנות"

בעקבות שיגור רקטה לפנות בוקר לעבר שטח המועצה האזורית שער הנגב, צהל תקף והשמיד חמישה תשתיות טרור ברצועת עזה. על פי הפלסטינים, בתקיפה נפצעו בינוני ארבעה בני אדם • בהודעה שפירסם חמאס נאמר: "לא נשלים עם המשך התוקפנות"

צה"ל תקף בעזה; חמאס: "לא נשלים עם המשך התוקפנות"

בעקבות שיגור רקטה לפנות בוקר לעבר שטח המועצה האזורית שער הנגב, צהל תקף והשמיד חמישה תשתיות טרור ברצועת עזה. על פי הפלסטינים, בתקיפה נפצעו בינוני ארבעה בני אדם.

בשעות הצהרים בסמוך לשעה 13:00 כלי-טיס של חיל האוויר תקפו והשמידו חמש תשתיות טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע לעבר המועצה האזורית שער הנגב לפנות בוקר, ירי המהווה איום על בטחון אזרחי ישראל ופגיעה בריבונותה של מדינת ישראל.
 
על פי דיווחי הפלסטינים, מדובר במספר גדול יותר של תקיפות, כ-15. היעדים שהותקפו הם יעדים של גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, מערבית למחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה וכן ברפיח ובחאן יונס.



לפנות בוקר, שיגרו מחבלים רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח השייך למועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. עם תחילת התקיפות של צה"ל, פונו מפקדות של גדודי עז א-דין אל-קסאם.

"ישראל נושאת באחריות המלאה להסלמה ברצועת עזה ולתקופנות נגד האזרחים וכוחות ההתנגדות" נכתב בהודעה רשמית של חמאס. "לא נשלים עם המשך התוקפנות נגד אתרים של כוחות ההתנגדות וההסלמה המכוונת מצד ישראל על מוצבי חמאס ויצירת משוואה חדשה עם ישראל, יהיה אשר יהיה המחיר".

דובר משרד הבריאות הפלסטיני ברצועת עזה, אשרף קודרה, מסר כי עד כה פונו ארבעה פצועים באורח בינוני מאיזור התקיפה ברפיח.
רקטה צהל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד