י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'עוזבת את ב"ב, שירקב בכלא'; אם הילדה שהותקפה בגלל 'צניעות' מדברת

בית המשפט האריך את מעצרו של האברך שתקף ילדה בת 11 מבני ברק באמצעות כוס בגלל "חוסר צניעות" • אמה של הילדה שהותקפה ל"בחדרי": "הילדה במשבר, בוכה כל היום. אני עוזבת את בני ברק. צריך לשלוח אותו לשנים בכלא"

אילוסטרציה (יוסי זמיר, פלאש 90)
אילוסטרציה (יוסי זמיר, פלאש 90)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) את מעצרו של האברך בן ה-35 מבני ברק החשוד כי בשבת אחר הצהריים זרק חפץ חד על ילדה בת 11 כאשר הגיעה לפעילות 'בני עקיבא' ברחוב יהודה הלוי בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחקירתו הודה החשוד במעשים המיוחסים לו. לילדה בת ה-11 נגרם חתך עמוק בפניה והיא טופלה בבית החולים. לטענת פרקליטתו של החשוד, הוא הודה כי זרק כוס זכוכית בקרבת חבורת ילדים, כשחלק מהילדים שהיו ביחד עם אותה ילדה - הם ילדיו שלו עצמו, אולם לדברי החוקר, מהפרטים שיש למשטרה העובדה אינה נכונה.

פרקליטתו אמרה כי מדובר באברך, מורה ואב ל-5 ילדים, שלגרסתו, אותה ילדה התנכלה לבנו. לדבריו, הוא השליך כוס זכוכית בקרבת הילדה, כשלידה עמדו גם ילדיו שלו וכי לא הייתה לו כל כוונה שהכוס תתנפץ עליה.

השופטת חיותה כוחן-עומר ציינה כי "מעיון בתיק עולה, כי האירוע היה על רקע קנאות דתית" ולא כפי שהחשוד עצמו אמר בחקירה. היא הוסיפה כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד בגין העבירות שבביצוען הוחשד וכי מתקיימת עילה למעצרו.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-24 שעות נוספות על מנת לקדם את החקירה והשופטת נעתרה לכך כך שהוא יישאר במעצר עד למחר (ג') בשעה 12:00 בצהרים.

בתוך כך, בשיחה עם "בחדרי חרדים" סיפרה אמה של הילדה על מה שאירע ועל הסערה שפוקדת את המשפחה. "הילדה ואני במשבר נוראי. היא לא הולכת לבית ספר, היא בוכה כל היום ואומרת 'למה הוא עשה לי את זה? איך אופיע ככה בבת מצווה שלי שתערך בעוד תקופה, עם צלקת?'.

"מבחינתי הוא הרס לי את היקר לי מכל בחיים. הוא האיר לי את החשיבה מחדש כנגד החרדים הקיצונים. הוא חולה נפש" אומרת האם.

לדבריה, "אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הכוס הייתה פוגעת במקום אחר ופוצעת את בתי קשות. בחודש הקרוב אני עוזבת את בני ברק ועוברת דירה לנתניה, בעקבות התקיפה".

על הארכת מעצרו ביממה אומרת האם: "צריך לתת לו מאסר למשך שנים. הוא אדם רשע. אני מרחמת על משפחתו, בטח הוא מתעלל גם בהם. שירקב בכלא".
אלימות כוס צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד