י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רוני פרידמן, בכיר באינטל, צפוי להתמנות למנכ"ל אפל ישראל

באפל ישראל מועסקים כ-1,000 עובדים ומדובר באחד התפקידים הבכירים בתעשיית ההיי-טק המקומית • אינטל: פרידמן קיבל החלטה אישית לפרוש מתפקידו לאחר שהיה אחראי לפיתוחם של מוצרים מהפכניים רבים עבור החברה • מאפל טרם נמסרה תגובה

רוני פרידמן. צילום: יוסי זלינגר, פלאש 90
רוני פרידמן. צילום: יוסי זלינגר, פלאש 90



רוני פרידמן, בכיר באינטל ישראל, המכהן כסגן נשיא תאגידי ומנהל כללי של קבוצת טכנולוגיות וקניין רוחני, הודיע על עזיבת החברה. ל-TheMarker נודע כי הוא צפוי להתחיל לכהן בקרוב כמנכ"ל מרכז הפיתוח של חברת אפל בישראל - אחד התפקידים הבכירים בתעשיית ההיי-טק המקומית.

במרכז הפיתוח של אפל בישראל מועסקים כ-1,000 עובדים, ולפי מספר פרסומים באחרונה בסוכנויות ידיעות, מרבית הפעילות בישראל מתרכזת בפרויקט מציאות רבודה (AR) שצפוי להיות המוצר פורץ הדרך הבא של החברה, ולהיכלל אולי כבר בדגם אייפון הבא.

פרידמן יחליף בתפקיד את אהרון אהרון שעזב את התפקיד באחרונה לטובת ניהול הרשות הלאומית לחדשנות - לשעבר המדען הראשי. אהרון נכנס לתפקידו החדש לפני מספר שבועות.

פרידמן החל לעבוד באינטל ב-1984, עם סיום לימודיו בטכניון שם השלים תואר ראשון בהנדסת מחשבים. ב-1986 זכה בציון ההוקרה הגבוה ביותר של אינטל, פרס הארכיטקטורה של אינטל, על פיתוח כלי תכן בעזרת מחשב (CAD) לניתוח מעגלים סטטי.

מאינטל נמסר: "רוני פרידמן קיבל החלטה אישית לפרוש מתפקידו לאחר 33 שנים של תרומה עצומה לאינטל. רוני היה אחראי לפיתוחם של מוצרים מהפכניים רבים עבור אינטל ותרומתו לחברה ולתעשיית ההיי-טק הישראלית היא עצומה. אינטל מוקירה ומעריכה את פועלו של רוני לאורך השנים ומאחלת לו בהצלחה בעתיד״. את תגובתו של פרידמן לא ניתן היה להשיג.

מאפל ישראל טרם נמסרה תגובה.

עוד בנושא אינטל, מקסין פסברג שפרשה מתפקיד מנכ"לית אינטל ישראל, ככל הנראה לא תעזוב את החברה, לאחר שקיבלה הצעה לבצע תפקיד ניהולי זמני במסגרת מיזוג מובילאיי לאינטל. מהחברה סירבו להגיב בנושא.
אינטל ישראל אפל ישראל קניין רוחני היי-טק הרשות הלאומית לחדשנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד