י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

טראמפ נגד פוקימון: החיפושים בגוגל שהכי עניינו את הישראלים

מנתונים שפירסמה גוגל ניתן לראות כי הציבור בישראל מתעניין יותר בדירות בהנחה ובאירועי ספורט מאשר בחקירותיו של ראש הממשלה או בבחירות בארה"ב

טראמפ נגד פוקימון: החיפושים בגוגל שהכי עניינו את הישראלים





לא התאגיד ולא דונלד טראמפ: החדשות שהכי העסיקו את הציבור בישראל בשנה החולפת הן עדיין בנושא הדיור - כך על פי מדד מונחי החדשות הפופולריים שמסרה גוגל. יוזמת "מחיר למשתכן" של שר האוצר משה כחלון מדורגת כמושג השני הכי פופולרי בקרב ישראלים בעת שימוש במנוע החיפוש, כאשר למקום הראשון הגיע משחק המציאות הרבודה פוקימון גו, שבמשך חודשיים בקיץ 2016 נחשב לסנסציה עולמית, אך בחודשים האחרונים כמות החיפושים אחריו ירדה.

למקום השלישי הגיעה חברת פרטנר, שנפרדה השנה מהמותג אורנג', ולמקום הרביעי הגיע הנשיא התשיעי שמעון פרס שנפטר בשנה האחרונה.



המושג שממוקם במקום החמישי הוא האייפון 7, שגם נחשב למוצר הסלולר הפופולרי ביותר בקרב הקהל הישראלי. ברשימה נמצאים גם מספר אירועי ספורט, כמו יורו 2016 ואולימפיאדת ריו שהתקיימה בקיץ האחרון, וכן חיפוש אחר אלופת המדינה בכדורגל - הפועל באר שבע. שתי נשים מככבות ברשימה סביב פרשיות שונות - שרון פרי, שממוקמת במקום השישי, ויזמית הנדל"ן ענבל אור שמדורגת במקום התשיעי בעקבות האשמתה בהונאת פירמידה ופירוק החברה שהיא עמדה בראשה.

את הנתונים העבירה גוגל לקראת כנס דיגיטל לעיתונות דיגיטלית שייערך מחר. הדירוג שהציגה החברה הוא כמות החיפושים בשפה העברית בין החודשים מארס 2016 למארס 2017.
פוקימון גו מחיר למשתכן שמעון פרס פרטנר אייפון 7

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד