י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

זוג חרדי נפגע ממכת"זית ויפוצה במאות אלפי שקלים

כשנתיים לאחר שבני הזוג נפצעו במהלך הפגנות בירושלים, המשטרה הגיעה להסדר פשרה ותשלם לבני הזוג סכום של 220,000 שקל

אילוסטרציה (יוסי זמיר, פלאש 90)
אילוסטרציה (יוסי זמיר, פלאש 90)

כשנתיים לאחר שבני הזוג נפצעו במהלך הפגנות בירושלים, המשטרה הגיעה להסדר פשרה ותשלם לבני הזוג סכום של 220,000 שקל.

המקרה אירע לפני כשנתיים, אז נערכה עצרת נגד 'גזירת הגיוס' על ידי תלמידי הגר"ש אוירבך מנהיג 'הפלג הירושלמי' הקיצוני, בסיומה החלו התפרעויות והפרות סדר מצד חלק מהמשתתפים. פחי אשפה הוצתו וכבישים נחסמו - על רקע מעצרם של ארבעה תלמידי ישיבה על ידי המשטרה הצבאית.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", בני זוג בשנות ה-60 לחייהם ששבו מביקר אצל צאצאיהם, ירדו בתחנת אוטובוס ברחוב בר אילן ונקלעו להפגנה שלא מרצונם. בדרכם לביתם שברחוב צפניה נפגעו מזרם של מכת"זית משטרתית והשתטחו על הקרקע בכאבים עזים, שאובחנו לאחר מכן כשברים מהם סבלו במשך תקופה ארוכה בה היו בני הזוג מרותקים למיטה ונזקקו לסיוע.

בני הזוג פנו לעו"ד דרור שוסהיים שניהל משא ומתן מול משטרת ישראל והגיע בסופו של דבר להסכם פשרה לפיו בני הזוג יפוצו ב-220,000 שקל.

"כשאני רואה הפגנה, אני תופס רגליים ובורח" אמר היום הנפגע ל"בחדרי חרדים". "אני עדיין סובל מכאבים וכך גם אשתי". הוא מספר כי בשבוע שעבר במהלך ההפגנות הבחין בצעיר העומד מול מכתז"ית המתיזה עליו מים, "רציתי לצעוק עליו שלא ישחק באש, אבל הוא היה צעיר, לא רצה לשמוע כלום".

לא מדובר במקרה בודד בו נפגעו אזרחים תמימים מפגיעה של מכתזית במהלך הפגנות באיזור, כאשר לפני כארבעה חודשים פורסם לראשונה ב'בחדרי' כי נערה ממודיעין עילית שחלפה בסמוך להפגנה נפגעה ונפצעה כתוצאה מכך, והמקרה אף תועד בוידאו.

מכתזית פיצויים משטרה הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד