י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בערב פסח: מתקפת האקרים על ארגון החסד

וירוס 'כופר' אלים שנשלח ע"י קבוצת האקרים מסין תקף את מערכת המחשוב במשרדי ארגון החסד הגדול 'עונג שבת ויו"ט' בירושלים, בה יושבים בימים אלה ומכינים את החלוקה הגדולה בעולם • ל'בחדרי' נודע כי ידידו של יו"ר הארגון - אשר לו עסקים מסועפים בסין - מנסה להפעיל את השפעתו על רשויות המשטרה באיזור שבו מתגוררים הפורצים

חלוקת קמחא דפסחא בעונג שבת ויו"ט. צילום: שוקי לרר
חלוקת קמחא דפסחא בעונג שבת ויו"ט. צילום: שוקי לרר

וירוס 'כופר' אלים שנשלח ע"י קבוצת האקרים מסין תקף בימים האחרונים את מערכות המחשוב בכמה משרדים בירושלים. באמצעות הוירוס, משתלטים הפורצים על כל המידע במערכת, ומאיימים כי אם לא יקבלו כופר כספי, ימחקו את כל המידע האצור במערכת.

המתקפה המשמעותית ביותר אירעה במשרדי ארגון החסד הגדול 'עונג שבת ויו"ט' בירושלים, בו יושבים בימים אלה ומכינים את החלוקה הגדולה בעולם. למעלה משלושים אברכים נמנים על עובדי המשרד, ואלה הבחינו בפריצה למחשבי הארגון. מתכנתים מנוסים הוזעקו למקום אבל היה כבר מאוחר מדי, הפורצים השתלטו על מערכת המיחשוב ומאמצי המומחים העלו חרס.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי משא ומתן מתנהל מזה יומיים בכדי לשחרר את המידע. אחד מידידיו של יו"ר הארגון הרב אפרים שטרן - המנהל עסקים מסועפים בסין - הפעיל את השפעתו על רשויות המשטרה באיזור שבו מתגוררים הפורצים.

בארגון מקווים כי בשל העובדה שההאקרים לא רוצים להסתבך עם המשטרה המקומית, הם יחזירו את החומר ללא תמורה.

אלפי המשפחות הנהנים מהחלוקה הענקית של 'עונג שבת ויו"ט', מתפללים ומקווים לרגע שהמשרד והמערכת יחזרו לפעולה, ושהחלוקה תתנהל כרגיל ללא הפרעות.
אקרים סינים עונג שבת ויום טוב מתקפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד