י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'כלל גלגלי פרסום' מתרחבת

החברה, העוסקת בתחום הדבקת מודעות רחוב ובקידום מכירות במגזר החרדי, תשנה את שמה ל'חשיפה'

מדביקים מודעות. כלל גלגלי פרסום
מדביקים מודעות. כלל גלגלי פרסום



חברת 'כלל גלגלי פרסום', העוסקת בתחום הדבקת מודעות רחוב בכל רחבי הארץ ובקידום מכירות במגזר החרדי, מרחיבה את פעילותה ומשנה את שמה לחשיפה. משרדי החברה עברו למשכנם החדש בבני ברק במרכז רימונים. כמו-כן, הורחבה מצבת כוח האדם של החברה, עם כניסתו של נחום בנדיקט שיעסוק בתחום הקד“מ. בתפקיד מנכ“ל החברה משמש דבראל שטאובר.

החברה הינה זכיינית בלעדית להדבקת מודעות הרחוב בעיר בני-ברק. במסגרת זו, מיסדה החברה את תחום הדבקת המודעות והקימה, בשיתוף עם העירייה, לוחות מודעות.

בעקבות הפעילות של החברה בבני-ברק, החליטו בערים חרדיות נוספות להקים לוחות מודעות לפרסום. לאחרונה אף הועבר המרכז לקבלת המודעות ממשרדי העירייה למשרדי 'כלל גלגלי פרסום'.
חלק מהתרחבות החברה כולל גם פתיחת מחלקת קריאטיב, הכוללת סטודיו לעיצוב ושירותי קופירייטינג.

מנכ“ל החברה, דבראל שטאובר, אומר: ”המטרה שלנו היא לספק ללקוחות את כל השירותים תחת קורת גג אחת, חוץ מפרסום בעיתונים“.

יש קד"מ במגזר החרדי

משרדי הפרסום החרדיים נעזרים לא פעם בסיוע של חברת קידום מכירות מקצועית. כך לדוגמא, פעילות אסםלנד נערכה בסיוע של חברת קידום המכירות הכללית כפיים, וחברת סלקום נעזרה בחברות קידום מכירות לשם חלוקת פליירים ברחובות בני-ברק. אולם חוסר ההיכרות של הדיילים בחברות הקד“מ עם הציבור החרדי, גורם לא פעם לבעיות ולתלונות מצד צרכנים.

”דיילים שאינם חרדים אינם יודעים כיצד לפנות לאדם חרדי. הם לא מבינים את השפה, לא מבינים את הרגשות ובכלל לא בקיאים בלוחות הזמנים של הציבור החרדי“, קובע שטאובר.

'כלל גלגלי פרסום', או בשמה החדש 'חשיפה', מספקת שירותי קידום מכירות במיוחד למגזר החרדי, על-ידי דיילים חרדים. החברה ערכה את קידום המכירות של ביומט, שבמסגרתו נאספו בגדים יד שנייה במשאיות ממותגות בכל רחבי הארץ, ונתרמו לארגון 'יד חדווה'. פעילות קידום מכירות זו זיכתה את משרד הפרסום טריו ואת 'כלל גלגלי פרסום' במדליית גרנד פרי בפסטיבל קאן.

בשבוע האחרון ערכה החברה את קידום המכירות למותג שוקו SHOCK החדש של תנובה. חברת תנובה ופרסום גל בשיתוף עם עיריית בני-ברק, יצאו ב'פרויקט הזהב' לבטיחות בדרכים, במסגרתו צוות נרחב של עובדי תנובה ומשרד הפרסום גל, יחד עם ראש עיריית בני-ברק הרב ישכר פרנקנטהל וסגן שר התחבורה הרב שמואל הלפרט, סייעו לילדים בבני-ברק לחצות את הכביש בבטחה. על מעקות הבטיחות נתלו מודעות של המותג שוקו החדש, וכן ברשתות השיווק ובמרכולים הגדולים.

”אנחנו היחידים שמבינים את המגזר החרדי ובעלי ניסיו רב בתחום הקד“מ עם החברות המובילות במשק“, אומר שטאובר ומוסיף: ”אנחנו משנים את שם החברה לחשיפה, כי זהו המוטו שלנו – ברחוב נחשפים 100 אחוז“.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד