י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"'רמדיה החדשה"

מנהל מחלקת ילודים ופגים ב'ביקור חולים' ד"ר אילן גור: "תחליפי החלב של 'רמדיה' ברמה גבוהה ומתאימים לאוכלוסיה החרדית"

ד"ר אילן גור
ד"ר אילן גור

ד"ר אילן גור, מנהל מחלקת ילודים ופגים במרכז הרפואי 'ביקור חולים' בירושלים, אומר, כי תחליפי החלב של שמשווקת חברת 'רמדיה' בבעלות החדשה של מר יובל לוי, מצוינים ואיכותיים, ומתאימים לאוכלוסיה החרדית. ד"ר גור הופיע במסיבת עיתונאים שערכה חברת "רמדיה", בעת שהציגה בפני עיתונאים מהמגזר הדתי והחרדי את "רמדיה החדשה".

כזכור, רכש לאחרונה מר יובל לוי את חברת 'רמדיה', וערך בה שינויים מפליגים, בהחלפת הצוות הניהולי של החברה, הפסקת שיווק הפורמולה הצמחית, והעברת יצור תחליפי החלב לאנגליה.

ד"ר אילן גור אמר, כי "כמנהל מחלקת הילודים והפגים ב'ביקור חולים' הקשור מאוד עם הציבור החרדי, יש לנו ניסיון רב שנים עם המוצרים של 'רמדיה'. הצטערתי על מה שקרה, אבל שמחתי מאוד ש'רמדיה' ממשיכה הלאה, ואף בשם המקורי, כי 'רמדיה' זה מושג ושם דבר, שפתר לי בעיה משמעותית בתפקידי כמנהל מחלקת ילודים ופגים".

לדבריו, לאחר שאמהות שלא יכלו להניק מסיבות שונות, אבל גם לא רצו לתת לילדיהם תחליף חלב שאינו בכשרות מהודרת, נאלצו להסתפק בתחליף הצמחי, שהוא לא מומלץ. "גם משרד הבריאות יצא בהכרזה שחלב צימחי אינו מומלץ כמו תחליף חלב, שזה חלב אמיתי ולא עשוי מסויה. לפעמים אף קיבלתי היתר מרבנים לתת תחליף חלב שלא היה בכשרות מהודרת. 'רמדיה' פרצה את הדרך של תחליף חלב שהוא הכי קרוב שאפשר לחלב אם".

הוא סקר בהרחבה את יתרונות תחליפי החלב של 'רמדיה', מה שנקרא "נוסחת העיכול השקט", שלה יתרונות רבים על-פני תחליפים אחרים, ולאור זאת המליץ בחום רב על תחליפי החלב של חברת 'רמדיה.

"אנחנו בראש ובראשונה בעד הנקה, ולכן שמחתי לשמוע מיובל לוי, על היוזמה הברוכה והחשובה לתרום משאבות חלב. הוא לא רק איש עסקים שרוצה להרוויח כסף, אלא מעוניין לסייע ולעודד את ההנקה, ולתרום לכך שהתינוקות יקבלו את החלב הכי טוב, שזה חלב אם, אבל ישנם מקרים שאין לאמא אפשרות להניק, ואז יש את תחליפי החלב של 'רמדיה' שהם מצוינים ואיכותיים, ומתאימים לאוכלוסיה החרדית שאנחנו עובדים אתם", אמר ד"ר גור.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד