י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הרדיפה נמשכת

הפרקליטות לא נרגעת מההפסד לפדרמן: פנתה ללשכת עורכי הדין בדרישה שלא לרשום אותו כמתמחה

"המכתב לוקה בחוסר דיוקים". נעם פדרמן
"המכתב לוקה בחוסר דיוקים". נעם פדרמן

פרקליטות המדינה לא נרגעת מההפסד לפדרמן בבית המשפט, וממשיכה להציק לו: היום פנו מפרקליטות המדינה אל לשכת עורכי הדין והודיעו כי הפרקליטות מתנגדת שפדרמן יחל לקיים התמחות בעריכת דין וייגש בעתיד לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי-הדין, לאחר שסיים את לימודי המשפטים.

המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, פנה לסמנכ"ל לשכת עורכי הדין בדרישה שתסרב לרשום את פדרמן כמתמחה. אם לא תיענה לשכת עורכי הדין לדרישת הפרקליטות ייתכן ותגיש עתירה לבג"ץ נגד הלשכה בעניין זה.

"התנגדותנו לרישום פדרמן כמתמחה מבוססת בראש ובראשונה על עברו הפלילי של פדרמן", כתב עו"ד ניצן. "חומרת העבירות, פרישתן על פני שנים והעובדה שמוראו של החוק זר לו וכי הוא לא גילה כל סימני חרטה או ניסיון לשנות את דרכיו - כל אלה מעידים על כך שפדרמן אינו ראוי לשמש עורך-דין, וממילא יש הצדקה גם לסרב לרושמו כמתמחה".

פדרמן, שלמד משפטים בקריה האקדמית בקרית אונו, התקבל באחרונה לסטאז' במשרדו של עורך הדין אשר אוחיון מירושלים. "זה לא פלא שהפרקליטות השמאלנית מנסה להשפיע על לשכת עורכי הדין באמצעים פסולים", אמר פדרמן בתגובה. "בעוד שלא ראיתי שהפרקליטות שולחת מכתבי התנגדות למינויים של אנשים, שהיו מעורבים בדברים הרבה יותר חמורים מהפרת הסדר הציבורי, לעורכי דין, פה מוצאים אנשים מהפרקליטות לנכון לעשות שימוש לרעה בתפקידם. המכתב לוקה בחוסר דיוקים, כמו כל כתבי האישום שהגישו כנגדי עד היום והסתיימו בלי כלום".

בלשכת עורכי-הדין טרם התקבלה החלטה בעניין. דיון בנושא יתקיים השבוע.

לפרקליטות המדינה 'חשבון' ארוך עם פדרמן. כזכור, לפני שבוע הגישה הפרקליטות ערעור לבית המשפט העליון על פסיקת בית המשפט המחוזי בירושלים לפני יותר מחודש, בה חויבה המדינה לשלם פיצויים בסך 100 אלף שקלים לפדרמן. פדרמן תבע את המדינה לאחר שכתב האישום נגדו בפרשת מחתרת בת עין נמחק. הוא טען שנעצר לשווא לאחר שהמדינה התבססה על עד אחד בלבד בעניינו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד