י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נותנים אשראי לחרדים

'ישראכרט' תצא במהלך פרסומי רחב היקף במגזר החרדי. ויש גם מועדון לקוחות עם לא פחות מ-600 עסקים

לא ידברו על השבת. כרטיס 'ישראכרט'
לא ידברו על השבת. כרטיס 'ישראכרט'

חברת האשראי 'ישראכרט', מקבוצת 'בנק הפועלים', נערכת בימים אלו לכניסה מאסיבית למגזר החרדי. החברה מתכוונת לכבוש את נתח השוק במגזר, בהסתמך על נתונים לפיהם הציבור החרדי עושה שימוש הולך וגובר בכרטיסי האשראי.

במהלך השנה האחרונה עשתה החברה פעילות שטח נרחבת, שבמסגרתה גויסו כ-600 עסקים חרדיים ברחבי הארץ, שיעניקו הנחה של כ-5 אחוז בזמן הרכישה ללקוחות 'ישראכרט'. מועדון צרכני בסדר גודל כזה לא היה מאז ומעולם במגזר החרדי. הוא כולל את כל תחומי הקניות, כמו אופטיקה, פאות כלה, הלבשה ועוד בכל הערים החרדיות בארץ.

'ישראכרט' תצא בקמפיין פרסומי נרחב בשבועות הקרובים, שישולב בפעילות יחסי ציבור וקידום מכירות. כמו כן, החברה תפיק חוברת הנחות לחברי 'ישראכרט', שתופץ בכל בית חרדי ברחבי הארץ.

פעילות ההקמה והתקשור של חדירת 'ישראכרט', מלווה על ידי 'פרסום גל', המטפל בתקציב 'בנק הפועלים' למגזר החרדי. על פי הערכות בענף, תקציב הפרסום של החברה יהיה אחד מהגדולים ביותר בפרסום החרדי, בוודאי בשלב החדירה.

יצוין, כי מהלך הכניסה של 'ישראכרט' למגזר החרדי נמצא בשלבי הכנה מזה זמן רב, אך הוא צבר תאוצה בעקבות התקנה לאיסור החריגה מהאשראי בבנקים. תקנה זו, תיצור ביקוש גדול יותר דווקא מחברות האשראי, כאשר הבנקים לא יורשו להעניק ללקוחותיהם חריגה מהמסגרת.

בשנה האחרונה יצאה גם חברת 'ויזה כאל' בקמפיין מאסיבי לכרטיס האשראי 'שבת קארד', שאינו מאפשר חיוב בשבת. 'ישראכרט', לעומת זאת, אינה מתכוונת להתמקד בבסיס אידיאולוגי כזה או אחר והיא לא תתייחס לנושא שמירת השבת.

יצוין, כי גם 'לאומי קארד' החלו בעבר בתהליך להקמת מועדון לקוחות למגזר החרדי, ואף קיימו מכרז בין כמה משרדים על תקציב הפרסום, אולם בשלב מאוחר יותר זנחה החברה את הרעיון.


באדיבות 'עניינים'

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד