ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המיזוג נכשל

'אפיקים' ו'גל' לא יתמזגו בגלל פערים כספיים בין שני הצדדים. בבוקר הם עוד התגוששו מי גדול יותר

"אפיקים מוביל את השוק". יגאל רווח
"אפיקים מוביל את השוק". יגאל רווח

לאחר חודשים ארוכים של מגעים, שכללו עליות ומורדות, יצאה היום ההודעה הרשמית כי המשא ומתן למיזוג בין 'פרסום גל' ו'אפיקים' נחל כישלון.

בשבועות האחרונים התנהלו מגעים אינטנסיביים בין הצדדים, בהם השתתפו יועצים עסקיים ועורכי דין. שני המשרדים עמלו קשות בכדי לגבש את הנוסחה לערך הכספי של כל אחד מהמשרדים לשנת 2006.

בשבוע שעבר חלה התקדמות משמעותית ושני המשרדים הגיעו להבנה, אולם היום הגיעה ההודעה הרשמית כי הופסקו המגעים.

בהודעה משותפת שפרסמו בני גל ויגאל רווח נאמר בין השאר, כי "המגעים הופסקו בשל אי הצלחה לגשר על פערים כלכליים, הנובעים בין היתר מחוסר הצלחה לחבר בין לקוחות מנוגדי אינטרסים בין שני המשרדים".

עוד נאמר בהודעה, כי "שני המשרדים הגיעו למסקנה, כי בתנאים הנוכחיים, המיזוג בין שני המשרדים לא יוכל להביא ליתרון יחסי כלשהו ללקוחות. שני המשרדים החליטו לפיכך על הפסקת המו"מ ביניהם".

יצוין, כי ההודעה המשותפת יצאה לאחר מהומה לא קטנה, כאשר שני המשרדים יצאו לתקשורת והציגו את עמדתם בנוגע לכישלון המיזוג. בהודעה הראשונה, שיצאה בשעות הבוקר ממחלקת יחסי הציבור של 'פרסום גל', נאמר: "במהלך השיחות התגלו פערים גדולים בין שני המשרדים בתחומים לא מעטים בתרבות העבודה, בחזון ובתפיסות מקצועיות". עוד נאמר בהודעה, כי "במהלך המו"מ ולאחר בחינת היקפי הפעילות הכספית של שני המשרדים הוכח, כי פרסום גל BSD הוא משרד הפרסום הגדול והמוביל במגזר החרדי, הן ברשימת לקוחותיו והן בהיקף תקציבי הפרסום".

בתגובה לדברים אלו, אמר יגאל רווח ל'גלובס': "בסוף היום, מו"מ נגמר על כסף. אפיקים מוביל את השוק הן מבחינת היקפי הפרסום שלו והן מבחינת סוג הלקוחות. אנחנו קבוצה שמתעסקת בתחומים נוספים כמו המגזר הערבי, ולמפרע התברר שלהתמזג זה כלכלית לא נכון". אולם כאמור, ההתגוששות הראשונית דעכה באופן מיידי, עם פרסום ההודעה המשותפת של שני הצדדים.

אין ספק, התחרות המרתקת בין 'אפיקים' ו'פרסום גל' תמשיך לספק כותרות למדורי הפרסום בעיתונים.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד