י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המושל בכיפה

ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים, אירגן פגישה עם התקשורת החרדית במסעדה -ודיבר על כדורגל

ארקדי גאידמק חבוש כיפה, במפגש עם התקשורת החרדית. צילום: ניר בוקסנבאום, אתר one
ארקדי גאידמק חבוש כיפה, במפגש עם התקשורת החרדית. צילום: ניר בוקסנבאום, אתר one

חברת 'גיתם', המעניקה שרותי יחסי-ציבור לאיש העסקים, המליארדר יהודי-רוסי ארקדי גאידמק, ממשיכה לייחצן את הלקוח במרץ. היום (ג) ארגנו אנשי המשרד ללקוח, שהוא הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, פגישה עם כלי התקשורת החרדית והדתית במסעדת 'מול דן' בתל-אביב.

בין העיתונאים שהשתתפו במפגש היו ינון פלאח מרשת 'קו עיתונות דתית', אשר מדינה מ'בקהילה', ניצן קידר מרדיו 'קול חי', שלהבת חסדיאל, ידידיה מאיר, שוקי לרר מ'הקול החרדי' ועוד.

בתחילת דבריו אמר גאידמק, שחבש כיפה: "בדרך-כלל אני לא הולך עם כיפה, אבל עכשיו מתוך כבוד אליכם הנחתי".

אחר-כך אמר: "אני לא חושב שאני עוסק בעוד דבר חוץ מספורט. אין לי כוונות להיות פוליטיקאי מקצועי.הפוליטיקה רצה אחריי, אני לא רץ לפוליטיקה".

גאידמק גם סיפר לעיתונאים, כנראה מתוך מחשבה שבעיתונים החרדיים ישנם מוספי ספורט, מדוע רכש את קבוצת הכדרוגל: "קניתי את בית"ר ירושלים כדי שהקבוצה תזכה להכרה בינלאומית. אני יודע שבגלל שזו קבוצה יהודית, אם היא תשחק באירופה, אז גם אוהדים של קבוצות כמו צ'לסי או דינמו יתעניינו בה, כי משחקים בה יהודים".

בהמשך ניתח גאידמק, לטובת המנויים החרדיים של הקבוצה, כנראה, את הסיכויים של בית"ר העונה בליגה: "אני בטוח שנהיה במקום השני לפחות ואולי אפילו בראשון - את זה עשינו בלי לשנות כמעט את סגל השחקנים. מה שחשוב, שבית"ר מייצגת את ירושלים, העיר הכי חשובה לעם היהודי".

כשנשאל גאידמק אם הקבוצה תשחק בשבת, הוא התחמק בעזרת תשובה דיפלומטית: "יש 12 קבוצות בליגה. תארו לכם שאנחנו נאמר שאנחנו לא משחקים בשבת - אז מה יקרה? מצד שני אני מכבד את הציבור הדתי וחושב שצריך להתחשב ברגשות שלו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד