י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עוד שבועיים: העיתון החדש

העיתון היומי החדש של שלמה בן-צבי ייקרא ’ישראלי ניוז’ וייצא לאור ב-3 בינואר. טרם מונה עורך ראשי

שלמה בן צבי
שלמה בן צבי

העיתון היומי החדש של 'הירש מדיה', קבוצת התקשורת של איש העסקים שלמה בן צבי, ייקרא ’ישראלי ניוז’ וייצא לאור ב-3 בינואר- כך מפרסם אתר 'אייס'. בקבוצת התקשורת מתכננים להשקיע במיזם החדש כ-40 מיליון דולר, בשלוש השנים הקרובות.

עוד נודע, כי טרם מונה עורך ראשי לעיתון וב'הירש מדיה' מנהלים בימים אלה מגעים בנושא עם מספר עיתונאים בכירים.

לעיתון היומי החדש תהיה זיקה למגזין הרכבת החדש שמוציאה הקבוצה לאור. על-פי התכנון, ’ישראלי ניוז’ יופץ ברחבי הארץ באמצעות דיילים בלבד - ובשעות אחר הצהריים תחל חלוקתו בתחנות הרכבת. יצוין, כי בניגוד ל’ידיעות אחרונות’, ’מעריב’ ו’הארץ’, הנסגרים בשעות הלילה (בדרך כלל סביב השעה 24:00) ומגיעים לדוכנים בשעות הבוקר המוקדמות, שעת הסגירה של ’ישראלי ניוז’ נקבעה ל-10:00 בבוקר - וההפצה, כאמור, לשעות הצהריים.

לפי אתר 'אייס', ’ישראלי ניוז’ יכלול בין 16 ל-32 עמודים, כאשר המהדורה שתופץ ב-39 תחנות הרכבת ברחבי הארץ תכלול מגזין שבועי בן 36 עמודים, על נייר כרומו, בשם ’ישראלי מגזין’.

לתפקיד עורך מגזין הרכבת מונה אמיר שוורץ, שעבד בעבר ברשת שוקן.

מגזין הרכבת יופץ ב-200 אלף עותקים, כאשר בהירש מדיה מסרבים בשלב זה לחשוף את נתוני ההפצה של העיתון היומי.

על-פי מקורות בקבוצה, היעד הוא לעקוף בתוך חודש אחד בלבד להפצה את העיתון היומי השני במדינה - ’מעריב’. ל'אייס' נודע עוד, כי היחס בין החלק המערכתי לבין החלק המסחרי בעיתון היומי יעמוד על 70 אחוז למערכת ו-30 אחוז למודעות - יחס יוצא דופן בעולם הפרינט.

כאמור, המודל לעיתון היומי שעמד בפני ראשי הירש מדיה הוא של רשת ’מטרו’ - עיתוני חינם מצליחים הרואים אור ב-19 מדינות ורושמים הצלחה כבירה.

קבוצת 'הירש מדיה' היא מו"ל העיתונים ’מקור ראשון’ וה’צופה’ ובאחרונה זכתה במכרז של המועצה לשידורי כבלים ולווין (יחד עם עמי גניגר, בעלי תיא תקשורת) להפעלת הערוץ למורשת ישראל (שיתבסס על פלטפורמת ערוץ ’התכלת’ של הירש מדיה).
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד