י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הסלע לא זז (2)

קובי סלע לא ישתתף ב'שירותרום' וגם לא בתכנית הטלויזיה של אריאל ברמן. כשיש עקרונות מוותרים על כסף ופרסום

ענין עקרוני. קובי סלע
ענין עקרוני. קובי סלע

בפעם הקודמת הוא לא זז. הפעם הוא זז ועוד איך. הלך ולא חזר. שוב מתברר, כי לקובי סלע יש מילה. מילה בסלע. גם אם זה עולה ביוקר. גם אם מפסידים פרסום וכסף. הוא פשוט לא זז. בפעם הקודמת למדו זאת על בשרם אנשי 'האגודה למען החיל', כשסירב להשתתף במבצע ה'שירותרום' של 'גלי צה"ל', וזאת בעקבות שיתוף הצבא בעקירת חבל גוש קטיף וגירוש יושביו היהודים.

הפעם היו אלו אנשי צוות התכנית של אריאל ברמן ונחום לנגטל בערוץ 1.

ומעשה שהיה כך היה:

בשבוע שעבר הוזמן סלע להתראיין בתוכניתו של ברמן על מוסיקה חסידית לכתבה שאמורה להיות משודרת במוצ"ש הקרוב. סלע, שמפיק יחד עם מנחם טוקר את 'סידיש', הגיע לאתר הצילום בשדרות רוטשילד בתל-אביב, שם צולמו המרואיינים לכתבה.

סלע המתין לתורו, אבל אז הבחין בצוות הצילום, שהיה ענק מידי לטעמו. מניסיונו בערוץ הטלוויזיה של 'ערוץ 7', צרם לו הדבר מאוד, שכן 'ערוץ 1' הינו ערוץ ציבורי וממומן מכספי הציבור. את ביקורתו לא השאיר בבטן, אלא הביע בפני אחד הנוכחים, כשאמר: "הבזבוז פה נורא". ואם לא די בכך, סלע המשיך ולגלג על הבזבזנות: "גם ככה ספק אם יש מישהו שצופה בהם...".

סלע לא ציפה שמשפט תמים שיצא מפיו, יגרום לבלגן. אבל זה בדיוק מה שקרה. כשהגיע תורו להתראיין, והתאורה כבר הייתה מכוונת לעברו, זיהה אותו הצלם לפתע כמי שהתבטא נגד הבזבזנות, והודיע לאנשי הצוות: "אותו אני לא מצלם!".

כך לא פחות ולא יותר.

סלע עשה רוורס, אמר תודה ושלום והסתלק מהמקום.

הצוות כולו נשאר המום על מקומו. מעולם הוא עוד לא נתקל במרואיין שעוזב במהירות כזו, ובלי הרבה חכמות את אתר הצילומים. ברגע שהתעשתו, היה אריאל ברמן הראשון שהחל לרדוף אחריו. מפיקת התכנית מיהרה להתקשר לטלפון הסלולרי שלו, אבל סלע בשלו. הוא ממשיך ללכת.

הצוות המשיך במאמציו לנסות לרצות אותו. "מה אכפת לך, תתנצל לצלם... ותוכל להתראיין", אמרו לו. אך קובי סלע נשאר איתן כסלע. הוא ניתק את הטלפון, נכנס למכוניתו ועזב את השטח.

ביום ראשון האחרון, פגש סלע את אחד מאנשי צוות הצילום בטקס לציון הקמת מפלגתו החדשה של עוזי דיין.

הלה ניגש לסלע ודווח לו, כי הצלם קיבל מכתב נזיפה ממנכ"ל רשות השידור, בתוספת אזהרה, שאם מקרה מעין זה יתרחש שוב, הוא יודח מתפקידו. בלי פיצוים.

בדרך אגב נציין, כי לאחר האירוע עם סלע, המשיך הצוות לראיין אנשים שונים. בין היתר ראיינו את יובל סטופל.

סטופל, שלא היה מודע לאירוע הסוער שהתחולל זמן קצר קודם לכן, שאל את הצלם, בסגנונו המפורסם: "תגיד, זה אתם שכותבים בקרדיטים גם את שמות הצופים שלכם?".

הפעם התאפק הצלם והשיב לסטופל: "תעשה לי טובה ואל תרגיז אותי, גם ככה הרסתי אייטם מעצבים".

הצלם הרוס. התכנית גם. אבל את המילה של סלע, אף אחד לא יוכל להזיז.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד