י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'משמרת הקודש' נגד דודי שוומנפלד

תכניתו של שוומנפלד לא שודרה ב'קול החרדי' עקב הוראה של 'משמרת הקודש'. השדרן: "בגלל שאני בחופש"

דודי שוומנפלד (מימין, עם אותו חבר מהפעם הקודמת). צילום:  ישראל ברדוגו
דודי שוומנפלד (מימין, עם אותו חבר מהפעם הקודמת). צילום: ישראל ברדוגו צילום: ישראל ברדוגו

תכניתו של דודי שוומנפלד, שהייתה אמורה לעלות אתמול (יום ב) ב'קול החרדי', לא שודרה בסופו של דבר. זאת, לאחר שפעילי 'משמרת הקודש והחינוך' הורו למנהלי הערוץ לבטל את התכנית.

ב'קול החרדי' הייתה אמורה לעלות בכל ערב תכנית בשידור-חי של איש רדיו 'קול-חי' לשעבר, דודי שוומנפלד. במהלך התכנית היו אמורים לעלות מאזינים הזקוקים לעזרה וסיוע בכל נושא - מבעיות חינוך וסמינרים, בעיות רפואה, טיסות חירום ועד אישורי בניה ודוחו"ת חניה - שיספרו על מצוקתם.

התכנית הייתה אמורה לעלות אתמול, יום ב', אך מאזיני ה'קול החרדי' לא זכו לשמוע את תכנית החסד, ובמקום זאת הסתפקו בדיווחים דרמטיים שגרתיים מחתונות אדמורי"ם ומלוויות צדיקים.

פעילי 'משמרת הקודש והחינוך' פנו למנהלי ה'קול החרדי', והורו להם לבטל את התכנית. לדבריהם, "המשמרת רואה בעין לא יפה את העובדה שאנשים שנפלטו מרדיו 'קול-חי' מגיעים ישירות ל'קול החרדי'. קהל המאזינים של ה'קול החרדי' מורכב בעיקר מבני ישיבות ואברכים, והם לא יכולים לקחת את מה שהרדיו זרק".

עוד אומרים במשמרת, כי "לשוומנפלד אין בעיה של רוחניות כמו עם טוקר, אבל יש בו בוטות וגסות הרוח שהיא כולה חיקוי של זהבי. גם בנושא הסמינרים, שוומנפלד חושב שהוא יכול להגיד לגדולי ישראל מה צריך לעשות".

ואילו דודי שוומנפלד כלל לא ידע, לדבריו, על המהומה. לדבריו, ביטול התכנית נבע מסיבות אחרות לגמרי: "אני נמצא כעת בחופשה במקום מרוחק ביותר ולא התעדכנתי בכלום. אני הוא זה שהחלטתי לדחות את התכנית בעקבות החופש שלקחתי, וגם חכינו שיהיה לתכנית את הפרסום והאפקט הרצוי".

עוד מוסיף שוומנפלד: "אני לא מאמין שיש להם משהו נגדי. אף פעם לא אמרו לי כלום. אני אבדוק את זה, ואם אכן יש דברים בגו, אני אדע איך להסתדר. יש לי עוד הצעות להגיע רחוק יותר".

 

קישורים:
לדיווח קודם בנושא - לחץ כאן

משמרת הקודש דודי שוומנפלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד