י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שמע בני, הקימו מדרשות לנוער

מרכז 'שמע בני', בראשות ראש ישיבת 'שערי יושר' החל בהפעלת מדרשות ערב לנוער שלא נקלט במסגרות לימוד

טקס חנוכת המדרשות לנוער. נושא דברים, הגר"מ גולדשטיין
טקס חנוכת המדרשות לנוער. נושא דברים, הגר"מ גולדשטיין

מרכז ההכוונה החינוכי 'שמע בני' החל להפעיל שתי מדרשות ערב לצעירים חרדים שלא נקלטו במסגרות הלימוד הרגילות. שתי המדרשות, האחת לנוער צעיר והשנייה לנוער מתבגר, פועלות בירושלים ובכוונת המרכז להפעיל מדרשות נוספות בכל רחבי הארץ. המטרה: לימוד בצוותא עם הצעירים, הרצאות, שיעורים, קבוצות דיון ופעילויות חברתיות, מתוך גישה ייחודית.

השבוע, עם שובו מארה"ב של ראש ישיבת 'שערי יושר', הגר"מ גולדשטיין, ערך המרכז טקס פתיחה וקביעת המזוזות במדרשות. הגר"מ גולדשטיין הביע את תקוותו כי המדרשות שנחנכו ימשכו צעירים רבים ללימוד התורה הקדושה ולהשבת לב בנים אל אבותם. "זו ראשית הדרך ואנו נקים בעז"ה מדרשות נוספות גם להורים ומחנכים", אמר.

מרכז ההכוונה 'שמע בני' הוקם על-ידי ראש ישיבת 'שערי יושר', מתוך מטרה לאחד תחת קורת גג אחת את כל כוחות החינוך המקצועי הקיימים בציבור החרדי, המסוגלים להתמודד עם כל הנושאים הקשורים בחינוך.

עם אנשי המרכז נועצים כל העוסקים בתחומי החינוך השונים, מורים, מלמדים, ראשי ישיבות, משגיחים והסגל החינוכי והגופים הפעילים בתחומי מניעת נשירה ממוסדות החינוך.

המרכז החל להפעיל לפני כחודשיים מוקד טלפוני, המופעל בשעות הערב ובו ניתן מענה לכל דורש בענייני חינוך והכוונה שונים. את המוקד מאיישים אנשי חינוך שהוכשרו לכך ע"י הגר"מ גולדשטיין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד