י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

נפתח סניף פאג"י ב'רב שפע'

בטקס המרשים השתתפו ראשי ישיבות, רבנים חשובים, אישי ציבור הנהלת הבנק וקהל אורחים גדול

קרוב למוסדות ולתושבים. הגר"ל מינצברג
קרוב למוסדות ולתושבים. הגר"ל מינצברג

בטקס רב רושם, ובהשתתפות ראשי ישיבות, רבנים חשובים, אישי ציבור, הנהלת בנק פאג"י וקהל אורחים גדול, נחנכה שלוחה חדשה ומהודרת של סניף בנק פאג"י בירושלים בקניון "רב שפע", ומעתה יהנו תושבי שכונות הצפון בעיר מכל השירותים הבנקאיים המתקדמים של בנק פאג"י סמוך לביתם.

את הטקס פתח והנחה הרב בנימין רבינוביץ, אשר קידם בברכה את האורחים החשובים. בדבריו ציין, כי בבנק פאג"י, צוות העובדים המקצועי, המיומן והמסור, מגלה הבנה יחודית לצרכים הן של מוסדות התורה והחינוך התורניים והן של הלקוחות הפרטיים בהתאם לצרכיהם המיוחדים.

דברי ברכה חמים השמיע הגר"ל מינצברג, ראש 'קהל עדת ירושלים', אשר הרעיף דברי שבח והוקרה על הנהלת הסניף, בניהולו של ינון שויקה, על היחס המצוין שהוא יחד עם כל הצוות שלו מגלים כלפי כלל המוסדות שהוא עומד בראשם, כך גם כלפי כלל מוסדות התורה והחינוך.

כן ציין, כי מרכז המוסדות של הקהילה נמצא בשכונה, ופתיחת השלוחה במרכזה, תסייע רבות למוסדות וכן לכלל תושבי המקום. בסיום דבריו בירך את הנהלת הבנק ואת צוות העובדים של השלוחה בברכת הצלחה מרובה.

דברי ברכה השמיעו גם יו"ר דירקטוריון הבנק, הרב אברהם ורדיגר, אשר סקר את ההתפתחות המרשימה של הבנק בתקופת כהונתו של מר יעקב טננבוים כמנכ"ל הבנק. לדבריו, פניו של הבנק להמשך התפתחות והתרחבות, ואם כיום יש לבנק פאג"י 15 סניפים, הרי במהלך השנים הקרובות הוא צופה להגדלת מספר הסניפים באופן משמעותי. כך בישר על פתיחת סניף חדש בעיר אלעד בעוד כשבועיים.

דברי ברכה גם השמיעו המנכ"ל יעקב טננבוים, הרב הרש'ל קליין, מנכ"ל מוסדות סדיגורה בירושלים ומנהל הסניף ינון שויקה.

לאחר מכן הזמין המנחה את הגר"ש רוזנגרטן, ראש ישיבת בעלזא וחבר בד"ץ 'קהל מחזיקי הדת' לקבוע מזוזה בכניסה הראשית לבנק. לאחר מכן התכבדו לקבוע מזוזות הגר"ל מינצברג והגר"א דביר יו"ר ועדת ההלכה שע"י גדולי ישראל לענין איסור הריבית והבנקים. כן התכבדו לקבוע מזוזות, סגן ראש עירית ירושלים הרב אורי מקלב, והרב ישראל אייכלר.

בטקס הפתיחה גם השתתפו הגר"מ חדש ראש ישיבת 'אור אלחנן', הגר"י וויל ראש ישיבת 'שערי תורה', הרב מאיר לוריא מנכ"ל החינוך העצמאי, הרב ישעיהו ליברמן מנכ"ל 'מרכז בית יעקב', הרב יהושע פולק סגן וממלא מקום ראש עירית ירושלים.

מכתב ברכה מיוחד שיגר לטקס ראש העיר הרב אורי לופליאנסקי, שנבצר ממנו להשתתף עקב מחויבויות קודמות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד