י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נכנס יין – יצא 'מקאן'

'כרמל מזרחי' ביטל מסיבת עיתונאים למגזר החרדי והפסיק ההתקשרות עם מחלקת יח"צ של 'מקאן אריקסון'

נכנס יין – יצא 'מקאן'

האם משרד יחסי ציבור חילוני יכול לטפל במגזר החרדי? זו השאלה שנשאלה היום בברנז'ה העיתונאית והפרסומית.

השאלה עלתה בעקבות מהלך מפתיע של יקבי 'כרמל מזרחי'.

היום נודע, כי היקב הפסיק בפתאומיות את ההתקשרות עם מחלקת יחסי הציבור בשלוחה החרדית של 'מקאן אריקסון', והעביר את הטיפול לידי משרד יחסי הציבור הכללי של יפה אפרתי.

הפסקת ההתקשרות במועד זה גרמה להפתעה רבה, מאחר ודווקא בימים אלו נעשו הכנות לקראת מסיבת עיתונאים נרחבת למגזר החרדי ש'מקאן אריקסון' החלו להפיק. מסיבת העיתונאים הייתה אמורה להתקיים בשבוע הבא, אך היא בוטלה בעקבות הפסקת ההתקשרות עם 'מקאן'.

במקום זאת, החל משרד יחסי הציבור יפה אפרתי להזמין את העיתונאים החרדים למסיבת העיתונאים של המגזר הכללי, שתתקיים שבוע לאחר מכן.

בחודשים האחרונים פורסם, כי יקבי 'כרמל מזרחי' שרויים במצוקה כלכלית והחל לבצע צמצומים. בעקבות כך, ככל הנראה, הגיע היקב להחלטה להפסיק את ההתקשרות עם 'מקאן' בתחום יחסי הציבור, ולרכז את כל הפעילות במשרד הכללי.

זו לא הפעם הראשונה ש'כרמל מזרחי' מחליפים משרדי יח"צ. בשנה האחרונה החליף המשרד שלושה משרדי יח"צ הן במגזר החרדי והן בכללי, מה שמעיד על חוסר יציבות כרוני. גם ההטיפול של 'מקאן' לא עוגן בחוזה לטווח ארוך, אלא לתקופת מעבר בלבד.

עם זאת, תקציב הפרסום של יקבי 'כרמל' נותר בידי 'מקאן אריקסון'.

לחלק מהנוגעים בדבר אולי לא נעים לקרוא את הידיעה שקראת זה עתה, ולכן הם מסרבים להגיב לה.

ואילו יפה אפרתי אומרת:"'כרמל מזרחי' בחרו בנו כי יש לנו משרד יחסי ציבור מצוין, שמטפל גם בלקוחות נוספים במגזר החרדי". עוד אומרת אפרתי, כי יקבי 'כרמל מזרחי' יצאו מהמשבר הכלכלי ואינם בקצוצים.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד