י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

גל פניות ל'פזגז'

בעקבות הפרסומים על זילזול בנוהלי הבטיחות בב"ב: גל פניות לחברת "פזגז" להתקנת צוברים ומרכזיות גז

ליקויים חמורים.
ליקויים חמורים.

גל של פניות לחברת "פזגז – תל-אביב" להתקנת צוברים ומרכזיות גז, וזאת בעקבות הפרסומים שהיו לאחרונה אודות הזילזול בנוהלי הבטיחות של חברות גז שונות, אשר עוברות על תקנות משרד התשתיות בתחומים שונים ובכך מסכנים באופן ממשי את חייהם של התושבים.

כזכור, בפרסומים שהיו בכל כלי התקשורת החרדיים, סוקרה בהרחבה בדיקה מדגמית שנערכה בעיר בני-ברק על-ידי מומחה בטיחות בתחום הגז, בדיקה שהעלתה כי קיימת סכנה חיים ממשית בעקבות נהלי בטיחות שאינם מיושמים באספקת הגז בעיר.

לדבריו, בבתים רבים בבני ברק שוכרים את שירותיהם של חברות גז שעוברות על תקנות משרד התשתיות בתחומים שונים.

במהלך סיור שנערך עם המומחה, התגלו שורה של מפגעים חמורים בבני ברק. לדברי מומחה הבטיחות, דברים אלו מהווים משום סכנה חמורה כאשר נמצאה צנרת ישנה ואכולה, ולא היה בנמצא כפתור לכיבוי הגז.

כמו כן, נמצאו במקומות רבים, שצינור הגז ראשי עובר בתוך דירת מגורים, דבר המהווה סכנה חמורה לדיירי הבנין כולו ובעיקר לדיירי הבית בו עובר הצינור.

בעקבות פרסומים אלו נרשם גל של פניות לחברת "פזגז – תל-אביב" מועדי בתים ונציגי בנינים, אשר ביקשו לבדוק אפשרות של התקנת צוברים או מרכזיות גז שיתבצעו ברמה הבטיחותית הגבוהה ביותר, כפי שמקובל בחברת הגז הגדולה ביותר בישראל בכלל ובמגזר החרדי בפרט.

ב"פזגז" נערכים עתה למתן מענה לכל הפניות, ולדברי מנהל מחלקת שרות הלקוחות בפזגז תל אביב מר אלי צמח , תתן החברה מענה מהיר, מקצועי ומהימן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד