י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'ילדים למען ילדים'

ילדי ת"ת 'לקח טוב' בבני-ברק החליטו לתרום את הטיול בו זכו מטעם חברת 'דן' לארגון 'עזר מציון'

כמות אדירה של כרטיסיות. מעטפות המבצע
כמות אדירה של כרטיסיות. מעטפות המבצע

תחרות איסוף הכרטיסים של חברת "דן" במסגרת מבצע "טיול כהלכה לכיתה הזוכה" - הסתיים. מבדיקה המעטפות הרבות עולה, כי המבצע השנה זכה להצלחה אדירה ובסך הכל נאספו קרוב ל-50 אלף כרטיסים וכרטיסיות מכל הסוגים שהצטברו ל-8,662,700 נקודות.

זו השנה השניה שחברת "דן" מקיימת את המבצע כחלק מתפיסת "הדלתות נפתחות לקראתך" של החברה. מנהל אגף השיווק ודובר "דן" איתן פיקסמן ציין, כי "המבצע תוכנן במיוחד עבור ילדי המגזר החרדי בהם רואה חברת "דן" חלק חשוב מציבור הלקוחות אותו היא משרתת מידי יום בכל גוש דן".

המבצע זכה להיענות רבה מאוד מתלמידי מוסדות החינוך החרדי באיזור המרכז בכלל ובעיר בני-ברק בפרט. המבצע חצה גבולות והשתתפו בו גם כיתות מוגבלים, נכים. כן נערכו כמה מבצעים מיוחדים בהם עזרו מוסדות חינוך וכיתות באיסוף כרטיסיות עבור כיתות של ילדים מחוסרי אמצעים.

במהלך המבצע פורסמו בעיתונות מספר סיפורים מרגשים אשר המחישו את העזרה ההדדית. כך פורסם אודות התארגנות של תלמידות מאחד מבתי הספר בב"ב אשר תלו מודעה בה נכתב: "איך אפשר לזכות במצוות באפס מעשה? ניתן לעשות חסד גם באפס כסף!... באמצעות כרטיסים אלו, תגדלנה את סיכויין של בנות מבתים חסרי אמצעים לזכות בטיול".

והזוכים הם: במקום הראשון – תלמידי כיתה ח' מתלמוד תורה 'לקח טוב' שאספו כרטיסיות לפי הפירוט הבא: 2146 –חופשי חודשי, 2905 כרטיסיות, 304 חופשי יומי ובסה"כ 1,366,540 נקודות. איסוף הכרסיסיות נערך במסגרת מבצע מיוחד של הת"ת - 'ילדים למען ילדים'.

לאחר שזכו בפרס, תרמו את הטיול לארגון 'עזר מציון' שיערוך טיול מיוחד לילדים חולי סרטן והוריהם.

במקום השני – כיתת "דרור" מבית הספר של עמותת "עלה" שאנשים טובים אספו עבורם 1950 חופשי חודשי, 2905 כרטיסיות 1004 חופשי יומי. ובסה"כ 1,188,240 נקודות. הסיפור המרגש של כיתת "דרור" פורסם אף הוא וגרם להתרגשות רבה.

הכיתה שהגיעה למקום הראשון תקבל טיול הכולל אוטובוס בליווי מדריך ליום שלם וכניסה לאתרים לכל תלמידי הכיתה והוריהם. במקום השני - הטיול לתלמידי הכיתה ומלוויהם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד