ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

להקשר ל- ZARA

ZARA מתגייסת לעזרתנו ולעזרת הסביבה... איך בוחרים עניבה ואיך קושרים אותה

איך קושרים עניבה?
איך קושרים עניבה?

במחוזותינו עונבים עניבות, זו עובדה. בשבתות ובחגים העניבות הם פריט לבוש כמעט חובה.

עובדה נוספת היא, שרק מעטים יודעים כיצד לבחור עניבה מתאימה לביגוד ולקשור אותה בצורה מכובדת ואלגנטית.

ZARA מתגייסת לעזרתנו ולעזרת הסביבה...

מה הם הכללים בבחירת עניבה?

מ-ZARA מוסרים, כי הכלל הבסיסי הוא שבעניבה יהיה אלמנט כלשהו אשר קיים בחולצה. לדוגמא, אם בחולצה קיימים פסים דקים בצבע תכלת, אזי העניבה יכולה להיות תכולה, או בעלת פסים תכולים תואמים. חולצות חלקות ניתנות לשילוב כמעט עם כל עניבה ואז יש להתאים את צבעיה לצבע הז'קט.

כלל שני אך הכרחי, טמון באורך העניבה. אירית רוסנסקי, המנהלת המסחרית של ZARA, מוסרת כי העניבה אמורה להקשר כך שהקצה התחתון שלה נוגע בחלק העליון של החגורה, או מכסה אותו מעט, אך לא מעבר לכך. לכן, למרבית הגברים מתאימה עניבה סטנדרטית שאורכה 56 אינץ'.

אז בכל זאת, מה עושים עם נחש הבד המהודר הזה?

להלן "הוראות ההפעלה" לקשירת עניבה:

יש לסגור את הכפתור העליון. (במידה והכפתור לא נסגר, זה הזמן לרכוש חולצה חדשה מעט יותר גדולה). לאחר פעולות אלו לא להתעצל ולהרים את הצווארון, אח"כ מניחים את העניבה סביב הצוואר כשהחלק הרחב שלה נמצא ביד הדומיננטית.

כעת נותר רק לקבוע את אורך העניבה (הסבר בנושא נמצא בפסקה הקודמת) ומיקום הקשר. הדרך הטובה ביותר היא למקם את החלק הצר כך שהוא יגיע עד לגובה הכפתור הרביעי מלמעלה. מנקודה זו מתחילים בקשירה.

על שאלת ה"אילו סוגי קשרים קיימים ואיך מורידים עניבה", נענה בכתבה הבאה...

סניפי ZARA פרוסים בכל רחבי הארץ:
ZARA בקניון רמת אביב; ZARA בקניון מלחה, ירושלים; ZARA בגרנד קניון, חיפה; ZARA בקניון הנגב באר שבע; ZARA בקניון רחובות; ZARA (מגיל 0-6) בקניון סי מול, אשדוד; ZARA בקניון חולון; ZARA בקניון רננים, רעננה; ZARA (מגיל 0-6) בקריון, קרית ביאליק; ZARA בקניון אבנת, פתח תקוה; ZARA בקניון גבעתיים, ZARA דיזנגוף סנטר תל אביב, ZARA קניון איילון, ZARA קניון מול היום אילת. מרכז טלפוני ארצי 1599-510-510.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד