י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'אלקטרה' במבצע מתנות לפסח

הקונים אחד ממוצרי 'אלקטרה' המשתתפים במבצע יקבלו סט סירים מפואר במתנה, או מיקרוגל בתוספת 99 שקל בלבד

סט כלים או מיקרוגל
סט כלים או מיקרוגל

חברת "אלקטרה" יוצאת במבצע מיוחד לקראת חג הפסח הבעל"ט, במסגרתו הקונים את אחד ממוצרי 'אלקטרה' המשתתפים במבצע: מכונת כביסה, תנור, מדיח כלים או מקפיא, יקבלו סט סירים מפואר תוצרת נעמן-פורצלן במתנה, או מיקרוגל 17 ליטר של אלקטרה בתוספת 99 שקל בלבד.

בנוסף, כל הקונה מקרר אלקטרה המשתתף במבצע ניתן לקבל מיקרוגל אלקטרה אלקטרוני-25 ליטר בתוספת 99 ש"ח.

את השם 'אלקטרה' כולם מכירים, כבר שנים. החברה מייבאת לישראל מגוון נרחב של מוצרי חשמל ביתיים ומעניקה להם את השירות והאחריות הטובים בישראל. המוצרים הביתיים של החברה הפכו להיות חלק מחיי היומיום של מאות אלפי לקוחות מרוצים, בזכות הפתרונות של 'אלקטרה' שמתאימים לכל בית בעיצוב, בגודל, במגוון ובמחיר.

את מוצרי 'אלקטרה' ניתן למצוא בכל מקום בבית וליהנות מהם כל הזמן. 'אלקטרה' נותנת פתרון לכל תחומי החיים, ממזגנים ומקררים ועד מיקרוגלים. ממכונות כביסה ותנורים ועד למוצרים הקטנים שעושים את החיים קלים. העקרון המוביל את כל מוצרי 'אלקטרה' הוא האמינות והאיכות שמבטיחים מוצר לשנים.

חברת 'אלקטרה' ידועה כמובילה בשירות הטוב ביותר בישראל למוצרי חשמל. אנשי השירות של 'אלקטרה' מעניקים לכל לקוח חוויית שירות מושלמת, פתרון מהיר, אישי ויעיל והכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר. המוניטין של שירות אלקטרה מהווה חלק בלתי נפרד מכל מוצר של החברה והוא אחד מערכיה החשובים והידועים ביותר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד