ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טקס מרגש ב'עלה'

בטקס מרגש העניקה הנהלת 'דן' פרס: טיול חינם לכיתת 'דרור' מבית הספר של עמותת 'עלה'

ראשי "דן" בטקס במעון "עלה"
ראשי "דן" בטקס במעון "עלה"

טקס מרגש במיוחד נערך בבית "עלה" בבני ברק, במהלכו העניקה הנהלת חברת "דן" את הפרס במסגרת מבצע "טיול כהלכה לכיתה הזוכה", לכיתת "דרור" ממעון "עלה" בבני-ברק, לאחר שאנשים טובים אספו עבורם כרטיסיות שנצברו ל-1,188,240 נקודות.

בטקס השתתפו יו"ר דירקטוריון "דן" מר מיכאל נגר חברים נוספים מצמרת החברה. מטעם עמותת "עלה" השתתף מייסד ויו"ר העמותה, הרב יהודה מרמורשטיין, מנהלת המעון גב' רותי שמעוני וכל הצוות הבכיר של העמותה.

לפני הטקס, ערכה הנהלת חברת "דן" סיור בבית "עלה" ובמשך שעה ארוכה התעכבו בכיתת "דרור" שילדיה זכו בפרס. המדריכה גב' יסכה - שאמה העלתה את הרעיון לאסוף את הכרטיסיות ואף מימשה אותו הלכה למעשה - סקרה בפני האורחים את הפעילות המגוונת שנעשית עם הילדים המיוחדים מתוך מסירות ואהבה רבה.

אותות הביקור הקצר ניכרו היטב על פניהם של הנהלת חברת "דן", אשר לא הסתירו את התרגשותם הרבה מעבודת הקודש המופלאה שעושים אנשי "עלה".

ליד שולחן ערוך, התכנסו כל הנוכחים, והתפתחה שיחה שוטפת בין נציגי "דן" לנציגי "עלה" על העשיה המבורכת שעושים שני הגופים למען הציבור הרחב.

יו"ר דירקטוריון "דן" מר מיכאל נגר, סיפר על פעולות העזרה והסיוע שמעניקה החברה לגופי חסד שונים, וכן הביע את נכונותו לסייע במגוון תחומים עבור ילדי "עלה".

בתום הדברים, העניק מר נגר תעודת הוקרה לקבוצת "דרור" על זכייתם בפרס, ואילו יו"ר עמותת "עלה" הרב מרמורשטיין העניק לו בחזרה שי המסמל את מפעל החסד הענק בראשו הוא עומד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד