י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אלקטרה: קולקציית קיץ 2006

משיקה סדרת מזגנים בטכנולוגיית Inverter החדשנית החוסכת 30% בהוצאות החשמל

מובילה בשוק. אלקטרה
מובילה בשוק. אלקטרה

במסיבת עיתונאים שנערכה במשרדי "אלקטרה" בראשון-לציון, הציגו מנכ"ל חברת "אלקטרה מיזוג אוויר" פרדי אבוקרט ומנהל השיווק דרור ריזנברג את קולקציית המוצרים החדשים של החברה לקראת עונת 2006, העומדים בתקנות החדשות לשימוש בגז R410A ומקדם יעילות אנרגיה (COP) משופר.

מסיבת העיתונאים והסיור שנערך במפעל המזגנים, נערך ואורגן על-ידי משרד יחסי הציבור החרדי של החברה - "קרימלובסקי כהן", ובו השתתפו נציגי כל כלי התקשורת החרדים והדתיים.

קו המוצרים הרחב פותח בהשקעה של כמיליון דולר והוא כולל למעלה מ-40 דגמים שונים, הנותנים פתרון מלא לצרכי הלקוח.

פרדי אבוקרט, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר אמר כי "השקת קו המוצרים החדש מסמלת את מובילות אלקטרה בשוק הישראלי ומוכיחה את היכולת הטכנולוגית והשיווקית שלה. חדשנות היא נדבך מרכזי באסטרטגיה שלנו, ומאפשרת לנו לבסס יתרון תחרותי בשוק ולהעניק לצרכנים את המזגן המתקדם ביותר שפותח עד היום".

שוק מיזוג האוויר בישראל

שוק מיזוג האוויר בישראל מוערך ב-290 עד 300 אלף יחידות בשנה בהיקף כולל של כמיליארד ש"ח. אלקטרה מובילה עם נתח שוק של כ-45%, כשלאחריה תדיראן (כ-25%), טורנדו (כ-10%), LG (כ-6%) ואחרים.

אחוז החדירה של מזגנים בשוק הישראלי עומד על 87%. במרכז הארץ ובאזור השרון אחוז החדירה גבוה יותר (94%) בעוד שרק ל-60% מהירושלמים יש מזגן. ממוצע המזגנים לבית אב עומד על 1.8, כאשר ל-19% שני מזגנים ול-16% שלושה עד חמישה מזגנים בבית.

מגמות מרכזיות בקולקציית המזגנים לשנת 2006:

1. עיצוב
הצרכן הישראלי תופס את המזגן כפריט עיצובי, המשתלב באופן הרמוני בבית. המזגנים החדשים שטוחים ודקים יותר, כאשר את המבנה הקובייתי הלבן עם הגריל המחורץ בחזית, מחליפים קווי מתאר מעוגלים בצבע קרם עם פאנל קדמי שטוח.

אלקטרה השקיעה כ-2 מיליון ₪ בעיצוב מחודש של המזגנים העיליים שלה, הכוללים חזית שטוחה ומבנה קומפקטי. כמו כן, אלקטרה תשיק מזגן חדשני בעיצוב מרובע, עם פתחי אוויר צידיים, המפזרים את המיזוג ל-4 כיוונים. המזגן ניתן להתקנה בכל פינה של הקיר ויכול להשתלב בעיצוב, ממש כמו תמונה.

2. תפוקה משתנה
אלקטרה משיקה סדרות מזגנים עיליים עם מדחס חדשני בטכנולוגיית Inverter. בטכנולוגיה, אשר פותחה ביפן, המדחס פועל באופן רציף ומשנה את תפוקת המיזוג בדיוק בהתאם לדרישה. הטכנולוגיה החדשה, שכובשת נתח הולך וגדל בעולם, מאפשרת יציבות טמפרטורה, ללא גלי חום וקור, תחושה נעימה ופעולה שקטה במיוחד.

בנוסף, המדחס מאפשר להשיג יעילות אנרגיה גבוהה (COP), הוא חוסך עד 30% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים רגילים ובעל אמינות ואורך חיים גבוה יותר. כיום למעלה מ-40% מהמזגנים שנמכרים באירופה הם בטכנולוגיית Inverter והמגמה צפויה להתגבר בשנים הקרובות.

4. השבחת אוויר
במקביל להתדרדרות איכות האוויר בעולם המערבי עולה הדרישה למערכות השבחת אוויר. אלקטרה מציגה סדרת מזגנים עיליים עם מערכת השבחת אוויר מתקדמת, הכוללת יוניזטור ומערכת פילטרים מתקדמת.

היוניזטור מוסיף יונים חיוניים לאוויר, מעניק נשימה רעננה ומונע כאבי ראש, עייפות ותחושת יובש ומחנק. מערכת הפילטרים המתקדמת, כוללת מסנן ראשוני ומסנן פחם פעיל, המסנן ריחות לא נעימים ופילטר אלקטרוסטאטי אקטיבי, לסינון חלקיקים מיקרונים.

5. VRF
אלקטרה פותחת עידן חדש בתחום מערכות האקלים המתקדמות – VRF. מערכות אלה מאפשרות לחבר יחידה חיצונית קטנת מימדים ורבת עוצמה אל עד 40 יחידות פנימיות, וכוללות בקרה חכמה, המספקת שליטה מלאה על תנאי האקלים בכל החלל הממוזג.

המערכת מצטיינת בפעולה חרישית, בחיסכון רב באנרגיה, בעלויות שימוש נמוכות ובאמינות יוצאת דופן. המערכת החדשה אידיאלית למיזוג בתים פרטיים, משרדים, מבני ציבור ועוד, ועלותה ההתחלתית כ-90 אלף ש"ח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד