י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מלחמת מדריכים במגזר החרדי

'דפי זהב' תצא בפעילות במגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום 'מגזרים'. תיאבק במדריך 'מפתח העיר 'וחרדיפון'

עבודת שטח. אפי שקדי, סמנכ"ל 'מגזרים'
עבודת שטח. אפי שקדי, סמנכ"ל 'מגזרים'



מלחמת מדריכים במגזר החרדי: 'דפי זהב' יחלו לראשונה בפעילות בקרב המגזר החרדי. את 'דפי זהב' מלווה במגזר החרדי משרד הפרסום 'מגזרים', המעניק לחברה ייעוץ שיווקי ומטפל בתקציב הפרסום של החברה.

היקף תקציב הפרסום עומד על כ-300 אלף שקל.

בשבוע הקרוב עומדת החברה לצאת בקמפיין פרסומי נרחב בעיתונות החרדית המובילה.

זוהי עליית מדרגה במאבק על המדריכים במגזר החרדי. כזכור, דיווחנו כאן לראשונה כי מדריך 'מפתח העיר', שנסגר עקב קריסת עיתון 'מפתח העיר', נרכש על-ידי איש העסקים ומנכ"ל 'יתד נאמן', יעקב לבין, תמורת כמיליון שקלים.

מפעילי המדריך יצאו בפעילות במגזר החרדי לגיוס מודעות מבעלי העסקים, ובימים הקרובים אמור המדריך לרדת לדפוס. במקביל, מדריך 'חרדיפון', יוצא לאור על-ידי המפעילים הקודמים של 'מפתח העיר'.

חברת 'דפי זהב' מוציאה מדי שנה מדריך מיוחד למגזר החרדי. השנה, הוחלט להעמיק את הפעילות במגזר, ולהתאים עבורו את מדריך הטלפון הרצוי.

במשך חמישה חודשים עמלים ב'דפי זהב', יחד עם צוות פרסום 'מגזרים', על התאמת המדריך לצרכיהם של המגזר החרדי. כך נפתחו קטגוריות חדשות במדריך, ומנגד, הוצאו תכנים שאינם הולמים. כמו כן, הוגדלה תפוצת המדריך ל-50 אלף עותקים והוא יחולק בריכוזים חרדיים נוספים.

בשבועות הקרובים תחל פעילות התקשור של 'דפי זהב' במגזר החרדי, באמצעות קמפיין פרסומי נרחב בהיקף של כ-300 אלף שקל.

אפי שקדי, סמנכ"ל 'מגזרים' אומר: "נעשתה פה עבודת חריש במשך חמישה חודשים. איתרנו את הצרכים של המגזר החרדי, וכיום הגענו לשלב הפרסום, שהוא כתוצאה מעבודת השטח. הדרכנו גם את אנשי המכירות כיצד לעבוד במגזר. זה תמהיל פעילות של 360 מעלות".

אלון רז, סמנכ"ל השיווק של 'דפי זהב', אומר ל'עניינים': "לאחר עבודה של מספר חודשים שבהם למדנו יותר טוב את הצרכים של המגזר, החלטנו על מספר שינויים מתוך ההבנה של חשיבות המגזר -שיפרנו בצורה דרמטית את איכות המוצר, וכן הרחבנו את ההפצה למקומות שבהם לא היינו עוד היום".

עוד הוסיף רז, כי "המהלך שיעלה ממש בקרוב, הוא כבר סנונית ראשונה בקמפיין נרחב במגזר החרדי, וכל זה כי אנו רואים את חשיבות המגזר לנגד עיננו, ומתכוונים לפעול בנחרצות במגזר".

* מה היתרון של 'דפי זהב' על פני שאר המדריכים בשוק?

"אני חושב שאנחנו נותנים את מה שהם נותנים ועוד יותר.'דפי זהב' הוא מותג מוכר ומבוסס, עם הרבה שנות ניסיון. בנוסף, במוצר מול מוצר, המוצר שלנו עולה עליהם. כשהלקוח יחפש עסק, הסיכוי שהוא ימצא אצלנו הוא גבוה יותר".

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

אקטואליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד