ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

יהלום יריץ את הרב לאו בכנסת

ערוץ 2: הרב הראשי לשעבר החליט לרוץ למשרת הנשיא, אך ימתין עם ההודעה עד הגשת כתב אישום נגד קצב

הגרי"מ לאו
הגרי"מ לאו

בחדשות ערוץ 2 דווח הערב (מוצ"ש) כי הרב הראשי לשעבר, הגרי"מ לאו, החליט לרוץ למשרת הנשיא, אך ימתין עם ההודעה הרשמית עד להגשת כתב האישום נגד משה קצב.

עוד דווח, כי חבר הכנסת לשעבר שאול יהלום מהמפד"ל צפוי לרכז את המאמצים בכנסת לבחירתו של הרב לאו.

בשבוע שעבר דחה הרב לאו, בראיון לרדיו 'בלי הפסקה', את השמועות אודות מועמדותו לנשיאות מדינת ישראל. בראיון אמר הרב לאו כי שמע פעמים רבות מפיו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, כי הוא מעדיף מועמד לנשיאות מן התחום הפוליטי, אולם "הנושא מבחינתי, אינו עומד עכשיו על הפרק".

הרב לאו הוסיף: "אסור לנשוף בעורפו של אף אחד. אני אינני חושב בכלל על הנושא הזה, בניגוד לכל מיני ספינים ודיסאינפורמציות, שמפריחים גם בשמי. אינני יודע מי שאל אותי ומי דיבר איתי".

יצויין כי הכחשתו של הרב לאו באה לאחר שבימים האחרונים פורסם כי מקורביו עומלים על הקמת מטה. כזכור, לפני חודשיים התפרסם שהרב לאו הסיר את מועמדותו מכיוון שאין לו הבטחה של אולמרט ותמיכת קדימה.

בחדשות ערוץ 2 דווח השבוע, כי הרב לאו מבקש לשכור את שירותיו של יועץ אסטרטגי שינהל עבורו את המירוץ לנשיאות. היועץ האסטרטגי בוריס קרסני, לפי הפרסום, נפגש באחרונה באופן אישי עם הרב, שביקש ממנו לנהל בעבורו את הקמפיין. בתגובה לעיתון 'הארץ', אישר קרסני כי "היתה אלי פנייה ממקורב לרב לאו".

להערכתו, למועמדותו של הרב לאו "יש סיכוי", אולם הוא טרם החליט אם להעניק את שירותיו לרב. בסביבתו של הרב לאו שומרים על קו ממלכתי: "זה לא סוד שיש פניות רבות לרב שיגיש את מועמדותו, אבל הרב כידוע משמש כרבה של תל אביב-יפו ולא קיבל שום החלטה להתמודד על תפקיד אחר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד