י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חמש ערים חרדיות זכו בכוכבי יופי

ביתר-עילית קיבלה בנוסף לחמישה כוכבי יופי, גם את תעודת "כוכב זהב" על חמש שנות התמדה בחמישה כוכבי יופי

ראש עיריית ביתר-עילית ומנכ"ל העירייה מקבלים את הפרסים היוקרתיים בטקס של "המועצה לישראל יפה"
ראש עיריית ביתר-עילית ומנכ"ל העירייה מקבלים את הפרסים היוקרתיים בטקס של "המועצה לישראל יפה"

ביום רביעי שעבר התקיים טקס חלוקת כוכבי היופי לרשויות המקומיות המטופחות, הנקיות והיפות ביותר. מנתוני המועצה לישראל יפה עולה, כי כל חמש הערים החרדיות שהתמודדו בתחרות, זכו בפרסים שונים: ביתר עילית – 5 כוכבי יופי ו"כוכב הזהב"; מודיעין עילית – 5 כוכבי יופי; אלעד – 5 כוכבי יופי; קרית יערים – 4 כוכבי יופי; עמנואל – 4 כוכבי יופי.

" מדובר בתופעה חיובית ומרעננת במיוחד, המוכיחה כי הציבור החרדי דואג גם לאיכות הסביבה ולסביבה נקיה יותר מכל מגזר אחר בישראל", אומר הרב יצחק פינדרוס, יו"ר פורום הערים החרדיות במרכז השלטון המקומי וראש עיריית ביתר-עילית. "זו תעודת כבוד לציבור החרדי ולהנהגת הרשויות החרדיות, המוכיחים כי במאמץ, השקעה והסברה נכונים, כולל שיתוף פעולה מלא של ציבור התושבים, ניתן – וגם חובה – לשמור על סביבה נקיה שנעים לחיות בה".

העיר ביתר-עילית מתמודדת זה שנים רבות, ברציפות, על קבלת כוכבי היופי. במשך עשר שנים קיבלה העיר חמישה כוכבי יופי, ובשנה שעברה, לראשונה, זכתה בפרס היוקרתי של "דגל היופי", כאות הוקרה ועידוד על מאמציה המרוכזים לשמירת איכות החיים, הסביבה והאסתטיקה של העיר. השנה, כאמור, זכתה העיר בפרס "כוכב הזהב" על חמש שנות זכיה ברציפות.

את תעודת "חמישה כוכבי יופי" ו"כוכב הזהב" עבור ביתר-עילית, קיבלו בטקס שקיימה "המועצה לישראל יפה", ראש העיר הרב יצחק פינדרוס ומנכ"ל העירייה וראש המועצה המייסד של ביתר-עילית, הד"ר משה לייבוביץ, ששיבחו את הממונה על האגף לשיפור פני העיר בעירייה, הרב מנדי שוורץ, וכן את צוות אגף שפע" - מנהל האגף הרב מרדכי זיידה ומ"מ מזכיר העירייה, הרב בצלאל יעקבזון, הדואגים במשך כל ימות השנה לשמור על איכות הסביבה ואיכות החיים של תושבי העיר ביתר-עילית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד