י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המייל של המוהל

אתר האינטרנט החדש של הרשות הארצית לשירותי דת הושק השבוע וכולל מידע מגוון ועדכני. "הטכנולוגיה החדשה בשירות מסורת של אלפי שנים", אמר השר יצחק כהן באירוע ההשקה

"האינטרנט הוא כמו אש". השר יצחק כהן
"האינטרנט הוא כמו אש". השר יצחק כהן

אתר האינטרט המחודש של הרשות הארצית לשירותי דת הושק השבוע. באתר החדש מציעה מחלקת המחשוב של הרשות הארצית לשירותי דת את כל המידע הקשור לצרכי דת.

האתר נבנה בטכנולוגיות חדשות המאפשרות עבודה זמינה ומשותפת של הרשות הארצית אל מול כל המועצות הדתיות.

באתר מידע על כל המחלקות הרלוונטיות המספקות שירותי דת, החל מרשימת המוהלים המורשים, מחלקות הנישואין וכן חברות הקדישא ברחבי הארץ.

בנוסף, האתר מספק מידע דתי כללי, כמו מהי הברכה שמברכים על כל מאכל, לרבות ההסבר למה ומדוע. כן מציג האתר שיתוף פעולה עם הרשות למקומות קדושים ומידע מעניין ומועיל.

כמו כן, ישנה אפשרות לשלוח ישירות בקשות, תלונות והערות לרשות הארצית.

השר יצחק כהן, שנשא דברים באירוע ההשקה אמר,"כי האינטרנט הוא כמו אש, צריך לדעת להשתמש בו בצורה נכונה. הוא מחמם ועוזר, אבל קרוב מידי יכול גם לשרוף ולכלות".

עוד אמר השר כהן, כי "שם לו למטרה להביא לכך ששירותי הדת בישראל יהיו מאירי פנים ומקרבים לבבות. כאלו שמפשטים הליכים ובירוקרטיות מחד, ומקדשים שם שמים מאידך. ואכן זה שילוב נכון, לקחת את מסורת ישראל בת אלפי השנים של הלכה ומנהג, שלא שונתה ולא זזה כמלא נימה, יחד עם הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת שהדור האחרון הביא לפתחנו בשיפור דרכי התקשורת, ובכך לגרום לשיפור השירות לכלל אזרחי ישראל הנהנים משירותי הדת".

קישורים:
האתר המחודש של הרשות הארצית לשירותי דת
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד