י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חדש: סרגל כלים כשר לציבור החרדי

מאפשר להאזין לתחנות הרדיו המובחרות והכשרות המשדרות און-ליין, מאגר קישורים למספר רב של אתרי יהדות וכלים שימושיים נוספים לנוחיות הגולשים

סרגל הכלים
סרגל הכלים

בימים אלו השיק אתר ישרא-רדיו סרגל כלים כשר לנוחיות הגולשים החרדיים. מדובר במיזם חדש שהגיע בעקבות ביקוש גדול של גולשים חרדיים שסרגל הכלים הרגיל לא התאים להם בשל תחנות לא ראויות וקישורים לא שימושיים. מעתה, יש לגולשים החרדיים סרגל משלהם, מה שמכונה "הסרגל הכשר".

בסרגל ניתן להאזין לתחנות הרדיו המובחרות והכשרות לציבור הדתי והחרדי המשדרות און-ליין: רדיו קול חי, ערוץ 7, רדיו קול הנשמה, רדיו ברסלב, ערוץ 7 אנגלית, רדיו 2000, הרשת, שידור חי ממרכז חב"ד, קול הלב, רדיו קול האמת, רדיו אזמרה, רדיו בית ישראל, מוזיקה חסידית ברצף ועוד. בנוסף, ניתן להוסיף ולנהל תחנות רדיו נוספות מכל העולם ובקלות.

כמו כן, הסרגל מציע מאגר קישורים גדול, שהולך ומתעצם, מחולק לפי נושאים: אתרי יהדות ומידע, ישיבות ומרכזי לימוד, צדיקים, שידורי קודש, ג"מחים, הלימוד היומי, לימוד תורה, שבת, זמני היום השבת והחג, חדשות המגזר, מסעדות כשרות ועוד.

בנוסף, לייחוד "הכשר", הסרגל גם מציע את שאר האלמנטים החשובים לגלישה נוחה ובטוחה: גישה ישירה אל הפורום שלנו מכל מקום באינטרנט, חיפוש מהיר ישירות מהסרגל (באמצעות גוגל), ניקוי Cookies, היסטוריה ודפים שנאגרו בזכרון הדפדפן וחסימת חלונות פופ-אפ מטרידים. הסרגל אינו "חוטף" את החיפושים שלך באינטרנט או עוקב אחר הרגלי הגלישה שלך.

הסרגל חינמי לחלוטין ולא מחייב הרשמה או מסירת פרטים. התקנת סרגל הכלים פשוטה ומהירה ובתוך שניות ניתן להנות מכל מגוון האפשרויות של הסרגל. לא אהבתם? ניתן להסיר בקלות וללא השארת שום עקבות.

קישורים:
להורדת הסרגל לדפדפן מסוג אקספלורר
להורדת הסרגל לדפדפן מסוג פיירפוקס
לפרטים נוספים באתר ישרא-רדיו
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד