ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

גאידמק העביר את 'בקור חולים' לידי ר' דודי זילברשלג

הבעלות על בית החולים "בקור חולים" הועברה בחצות לידי איש העסקים ארקדי גאידמק, שהעמיד את נכסי בית החולים לידי עמותה ציבורית בשם "בית החולים בקור חולים בירושלים". כיו"ר העמותה יכהן ר' דודי זילברשלג

בראש העמותה הציבורית. ר' דודי זילברשלג
בראש העמותה הציבורית. ר' דודי זילברשלג

בית המשפט המחוזי בירושלים החליט אתמול (ד)בערב, להעביר את בעלות בית החולים "בקור חולים" בחצות לידי איש העסקים ארקדי גאידמק, שיעמיד את נכסי בית החולים לידי עמותת "בקור חולים בירושלים".

בדיון שהתקיים בפני השופט יוסף שפירא, השופט הדן בתיק פירוק בית החולים "בקור חולים", הוחלט וסוכם כי בית החולים "בקור חולים" יועבר בחצות לידי הרוכש.

הדיון נסב סביב נושא הסכמי העבודה של העובדים תחת הבעלות החדשה ועל כך שהמו"מ לקראת סיום. אולם עורכי הדין של הצדדים ביקשו מספר ימים נוספים, לצורך מיצוי המו"מ ולשם סגירת כל הפרטים והתנאים. השופט החליט שעל אף שבעלות בית החולים תועבר הלילה לידי הרוכש, העובדים ימשיכו להיות מועסקים תחת המעסיק הישן, כונס הנכסים הרישמי, למשך שבוע ימים. הרוכש יממן את כל עליות השכר בשבוע הימים האמור.

ארקדי גאידמק, אשר רכש את נכסי העמותה ואת המוניטין של בית החולים, הודיע כי יעמיד את נכסי העמותה לידי עמותה ציבורית בשם "בית החולים בקור חולים בירושלים". כיו"ר ועד העמותה יכהן ר' דוד זילברשלג. בין חברי העמותה רבנים, רופאים ואישי ציבור ידועים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד