י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מעדן חזיר לכבוד חנוכה?

חנות מזון לאניני טעם, הממוקמת בשכונת גריניץ וילג' במנהטן, הציגה הצעה מיוחדת במיוחד לחנוכה: ירך חזיר נטול עצמות במחיר מבצע לכבוד החג. נציג החנות: "זו היתה טעות, האחראי על המלאי אשם"

"מישהו אמור לדעת משהו על מנהגי היהודים ומה הם אוכלים".  מבצע לחנוכה
"מישהו אמור לדעת משהו על מנהגי היהודים ומה הם אוכלים". מבצע לחנוכה

למבקרים ב-Balducci's, חנות מזון המיועדת לאניני טעם, הממוקמת בשכונת גריניץ וילג' במנהטן שבניו יורק, הוצע בשבוע האחרון מבצע מיוחד: ירך חזיר נטול עצמות, במחיר מיוחד לכבוד חנוכה.

ננסי שאפירו, בת 46, הייתה זו שהבחינה בטעות, כשהביטה בתצוגת המבצעים במחלקת הבשרים של החנות, כשעברה במקום בשבת. ביום ראשון היא חזרה אל החנות, וצילמה את התצוגה הבלתי שגרתית הזו. אבל במקום להתריע על הטעות ועל המכשלה בפני מנהלי המקום, היא פירסמה את הצילומים בבלוג האישי שלה.

"חשבתי שזה פשוט מצחיק", אמרה ננסי שאפירו, המגדירה את עצמה כיהודיה שאינה מדקדקת במצוות. "לא נפגעתי מזה, רק חשבתי שיש כאן מישהו שכן אמור לדעת משהו על מנהגי היהודים ומה הם אוכלים".

ננסי שאפירו מספרת, כי כאשר חזרה לחנות ביום שלישי, הלילה הראשון של חנוכה, לא נותר זכר לתצוגה ול"מבצע" המיוחד.

נציג של Balducci's, אמר שלא לציטוט ל'ניו יורק דיילי ניוז', שדיווח על המקרה, שאכן זו היתה טעות. הוא האשים בתקלה המצחיקה את האחראי על המלאי, שבדרך כלל אינו מתעסק בתחום מחלקת הבשר. את כל יתר השאלות, הוא הציע להפנות למחלקת השיווק של החברה בקונטיקס.

גם יתר כלי התקשורת בניו יורק דיווחו על המקרה.

קישורים:
כתבה ברשת abc
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד