ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בתיה"ס של 'החינוך העצמאי' באור יהודה חובר זמנית לרשת החשמל

מדובר בחיבור זמני לחודש ימים. פניה לכל הגורמים להסדרת החשמל באופן קבוע. מנהל בית הספר: "האור והחיוך חזר אל התלמידים"

כיתה  בבית הספר לפני החיבור לחשמל
כיתה בבית הספר לפני החיבור לחשמל

בתום מאבק ציבורי שנמשך חודשיים ימים, חובר היום (ב) החשמל לבתי הספר "מכתב מאליהו" של "החינוך העצמאי" באור יהודה. עם זאת, מדובר בחיבור זמני לחודש ימים, בתקווה לפתרון מלא של הבעיה ולחיבור החשמל באופן קבוע.

מנהל בית הספר, הרב שרון אמסלם, סיפר כי בשעות הצהרים הגיעו עובדי חברת החשמל לבית הספר כדי לחברו מחדש לרשת החשמל. העובדים הגיעו לאחר שנציגי החברה ביקשו להסדיר את החוב הכספי של ששת החודשים האחרונים, אולם המנהל הבהיר להם כי בית הספר והחינוך העצמאי לא ישלמו את החוב וכן לא את התשלום בעתיד, מאחר והאחריות לתשלום החשמל היא אך ורק על העירייה, כפי שמקובל בכל בתי הספר וכפי שהעירייה עצמה נהגה במשך כל השנים.

חיבור החשמל התבצע לאחר התערבותם של יו"ר החינוך העצמאי הרב אברהם יוסף לייזרזון, חברי הכנסת החרדים ואישים נוספים, אולם מדובר בחיבור זמני, וכפי שאמר בכנסת שר התשתיות בנימין בן-אליעזר, החשמל חובר לחודש ימים, בתקווה כי עד אז תסדיר העירייה את חובה לחברת החשמל, במקביל להסדרת התשלום הקבוע גם בעתיד.

מנהל בית הספר, הרב שרון אמסלם, סיפר כי עם חיבור ביה"ס לרשת החשמל, "האור והחיוך חזר אל התלמידים. מעתה הם לא ייאלצו ללמוד בחשיכה ובקור העז", אמר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד