י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שלמה בניזרי: "מעשי ההומואים גורמים לרעידות אדמה"

הדברים נאמרו היום בדיון בכנסת אודות ההיערכות לרעידות אדמה. בניזרי הביא סימוכין לדעתו מדברי הירושלמי במסכת ברכות. ח"כ אופיר פינס: "ניסים זאב מדביק את חבריו בעמדותיו"

מצא את הסיבה. ח"כ בניזרי
מצא את הסיבה. ח"כ בניזרי

ח"כ שלמה בניזרי (ש"ס) עורר סערה רבתי בכנסת, באומרו שרעידות האדמה האחרונות שפקדו את ישראל הם עונש משמיים למעשי ההומואים.

בדיון שנערך היום (ד) בכנסת, בעניין ההיערכות לרעדות אדמה, אמר בניזרי: "אומר הקדוש ברוך הוא, אתה מרעיד את אבריך במקום שלא צריך להרעיד, אני ארעיד את עולמי במקום אחר כדי לעורר אתכם. לכן הייתי מציע שהכנסת תרשום לפניה הצעת ייעול - במקום לחוקק חוקים איך לקדם משכבי זכר במדינה, וממילא מקדמים את רעידות האדמה, על ידי כך אולי נחסוך למדינת ישראל כמה מיליונים".

בניזרי התכווין לדברי הירושלמי במסכת ברכות: "אמר רבי אחא -בעוון משכב זכור אמר הקב"ה אתה זיעזעת איבריך על דבר שאינו שלך חייך שאני מזעזע עולמי על אותו האיש".

כזכור, לפני כמה שבועות חולל ח"כ ניסים זאב (ש"ס) אף הוא סערה בנושא, כשהתבטא שה'חד-מיניים' הם חולים, הוא אף הציע להם דרכי טיפול לריפוי המחלה.

אופיר פינס אמר בתגובה לדברי בניזרי: "מדובר באמירה מסיתה, אשר מסמנת בצורה מסוכנת את ציבור ההומואים כאחראים לאסונות. אני מציע לש"ס לסגת מהעמדות המכוערות האלה. מסתבר שח"כ זאב מדביק את סיעת ש"ס בעמדותיו, והראשון שנדבק זה בניזרי. אני מקווה שלא יידבקו נוספים". פינס הוסיף בציניות "אני הולך להציע הצעת חוק להרחיק את נסים זאב מסיעת ש"ס, יש לו השפעה קשה מידי על הסיעה".

קישורים:
אירגוני 'הגאווה' עתרו לוועדת האתיקה נגד ח"כ ניסים זאב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד