י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חברת 'דן' מפסיקה את חילולי השבת

החברה לא תוציא נסיעות כלל לפני צאת השבת, כך עולה מהודעה לציבור שפרסמה. מדובר בשינוי דרמטי של המצב שהיה נהוג ב'דן' עד כה, כשהחברה הפעילה נסיעות עוד במהלך השבת

אטובוס דן. צילום: אתר החברה
אטובוס דן. צילום: אתר החברה

חברת 'דן' תפסיק החל מהשבת הקרובה את תנועת האוטובוסים בשבתות בשעות אחר הצהרים - כך עולה ממודעות שהודבקו בימים האחרונים על תחנות האוטובוסים ומהודעה קצרה שפורסמה היום (ד) באתר החברה. משמעות הדבר שפעולת הקווים של החברה בשבתות תתחיל רק לאחר צאת השבת.

במסגרת ה'סטטוס קוו' שנקבע עוד בימי בן גוריון, חברות התחבורה הציבורית לא פועלות בשבתות ובמועדי ישראל. חברות האוטובוסים, ובהם 'אגד' ו'דן' הרשו לעצמם עד היום לפתוח את חניוני החברה, להכין את הרכבים, ולצאת לנסיעות כשעה לפני צאת השבת, כך שהאוטובוס הגיע לתחנה מיד עם צאתה.

כאמור, חברת דן החליטה להפסיק את חילול השבת ההמוני, ומעתה תחל התנועה רק לאחר צאת השבת.

בתגובה להתקפות חריפות של השמאל ולפניות לשר התחבורה בנושא, דובר 'דן' מוסר: "אגף התנועה בדן מבצע סקרים על-ידי מחלקת סוקרים בכל קווי דן. אנו נדרשים על-ידי הממשלה להתנהל על בסיס עסקי וכלכלי. המשמעות היא שהיכן שאין נוסעים וניתן לחסוך בהוצאות - חוסכים בהוצאות. אנחנו מתנהלים על בסיס עסקי וכלכלי טהור. לא נוסעים איפה שאין נוסעים. בזמנו הייתה בקשה שהקווים ייצאו בשעה מוקדמת יותר, אך כעת - מכיוון שאין די נוסעים - החלטנו לבטל את הנסיעות. זה פשוט שיקול כלכלי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד