י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השר יצחק כהן: "אנחנו במלחמה"

"על הממשלה להפסיק לנהוג ב'כיפופי ידיים', במלחמה כמו במלחמה" אמר כהן, חבר הקבינט ותושב אשקלון. מאז שעות הצהריים נחתו באשקלון 12 טילי קטיושה. שר הביטחון מכנס דיון להערכת מצב

קסאמים טרם שיגורם בידי מחבל מהחמאס
קסאמים טרם שיגורם בידי מחבל מהחמאס

בתגובה להתקפות המחבלים על אשקלון היום, אומר שר הדתות יצחק כהן: "אם מישהו לא הבין, אנחנו במלחמה". השר, שחבר גם בקבינט המדיני – ביטחוני, קורא לממשלה: "לנהוג כמו שצריך לנהוג, זו לא סדרת חינוך ואין עניין בכיפופי ידיים. במלחמה כמו במלחמה".

אשקלון טעמה היום (ה) את נחת זרועם של מחבלי החמאס - ובכמות גדולה. מאז שעות הצהריים נחתו בעיר 12 טילי קטיושה מסוג גראד, מדובר בעליית מדרגה חמורה ביותר. נכון לאתמול נחיתת הטיל במנחת המסוקים של בית החולים ברזילי היתה הנפילה הצפונית ביותר בעיר, אולם היום כל השיאים נשברו וטילים נחתו אף בכשונות במרכז וצפון אשקלון.

כתוצאה מהקטיושות באשקלון, נמנו עד כה (16:30) כעשרים וחמישה נפגעי חרדה, מהם מחוסרי הכרה. זאת בנוסף לפצועה באורח בינוני ונפגעי חרדה מהנפילות הבוקר בשדרות.

באשקלון מתגוררים שני שרים: השר יצחק כהן מש"ס, והשר לביטחון פנים, אבי דיכטר (קדימה). בשעה זו מכנס שר הביטחון, אהוד ברק, הערכת מצב ביטחונית לדון בהתפתחויות החמורות ובדרכי התגובה של צה"ל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד