י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כנס תפילה לשלום יישובי הדרום התקיים באשקלון

מאות תלמידי בתי ספר ביישובי וערי 'עוטף עזה' התכנסו באשקלון למעמד תהילים ותפילה לשלום ערי הדרום. מקהלת הילדים 'פרחי שדרות' פתחה את הכנס בשירי תפילה

מקהלת 'פרחי שדרות' מופיעה באירוע. צילום: עיריית אשקלון
מקהלת 'פרחי שדרות' מופיעה באירוע. צילום: עיריית אשקלון

ביום חמישי האחרון נשמעו במרכז הכנסים שבמכללה אקדמית אשקלון, קולותיהם של מאות ילדים מאשקלון ומשדרות, שקראו מזמורי תהילים ותפילות, לשלום תושבי אשקלון, שדרות ויישובי עוטף עזה.

מטרת הכנס היתה לאחד את תפילותיהם של ילדים מאשקלון ומשדרות לשלום האזור. אולם בעקבות אירועי השבוע שקדמו לכנס, רציחתם של תלמידי ישיבת מרכז הרב ורציחתו בגבול עזה של חייל גבעתי, תושב אשקלון, לירן בנאי ז"ל, הפך הכנס גם לזיכרון הנרצחים ולתפילה לשלום הפצועים.

תלמידי בתי הספר מאשקלון ומשדרות שחוו את קולות "הצבע האדום" וקולות הנפץ של הטילים, הקטיושות והקסאמים שמחו להגביר קולם בתפילה, ובדרכם זו ביקשו לאחל ולייחל להפלת האויב.

את הכנס פתחו מקהלת ילדים "פרחי שדרות" ובסיומו נהנו התלמידים מהצגה "תפילה שפתחה שערים". מאות התלמידים לא יצאו בידיים ריקות ובפתח האולם חיכה להם משלוח של מיני מתיקה וצירוף ספר תהילים לשמחת חג הפורים הקרב ובא.

הכנס היה מרגש במיוחד לשמע קולותיהם של ילדים ולשמע תפילות הרבנים שנכחו בכנס. "האירוע היה מאחד, עוצמתי ומרגש עד דמעות", אמרו מורים ותלמידים שנכחו בכנס .

כיבדו את האירוע בנוכחותם: הרב הראשי לאשקלון, הרב יוסף חיים בלוי ורבני השכונות הרב סאמין והרב נחמיאס, מנכ"לית המועצה הדתית הגב' אסתר ברששת, מפקח מחוז דרום ממשה"ח מר זאב אלדר, מפקח רבנים ארצי הרב חיים אנזי ונציג עיריית שדרות מר ג'ורג' אדאג'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד