י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'חברים לרפואה' קיים יום נופש לאמהות לילדים חולים

יו"ר הארגון: אנרגיות חיוביות אצל האמהות חיוניות לילדים החולים. הרב דוד לאו: "פעילות הארגון והטיפול באם המשפחה חיוני לעידוד וחיזוק המשפחה"

'חברים לרפואה' קיים יום נופש לאמהות לילדים חולים

'חברים לרפואה', ארגון המתנדבים שהציב במוקד העשיה את החולה וכל מה שניתן לסייע ולהקל עליו, קיים יום שכולו מיועד לאימהות. "סדר יומן של אמהות לילדים חולים", אומרים ב'חברים לרפואה', "נע בין בתי החולים, רופאים, טיפולים וקופות חולים. שגרת היום יום מסביב לילד החולה מעיקה ומתישה, פיזית ונפשית, כאחת. יום הכיף מיועד להעניק לאמהות אנרגיות חדשות, לאגור כוחות, להרגע ולהעמיד, לשם שינוי, את האמא במרכז. ככל שהאימא תהיה חזקה יותר ונינוחה, כן ייטב גם לילד החולה".

מאות אמהות מכל רחבי הארץ, שילדיהם מטופלים ע"י מתנדבי "חברים לרפואה", התנתקו למשך כמה שעות משגרת היומיום האפורה, שינו אווירה ובאו לאולמי האופרה בפתח תקווה כדי ליהנות מתוכניות מגוונות, שהוכנו עבורן.

הרב דוד לאו, רבה של העיר מודיעין, שנכח באירוע עמד על הנקודה כיצד ניתן להתחזק באמונה דווקא מתוך המצב בו נמצאים הילדים החולים. הרב לאו שיבח את "חברים לרפואה" ואמר כי הפעילות המכוונת לאמהות היא חשובה מעין כמוה. על האם מוטלות משימות רבות לניהול הבית והמשפחה לצד הדאגה המובנת לשלומו של הילד החולה. חשוב וחיוני לחזק ולעודד את האם, כי אמא עם אנרגיות חיוביות, משפיעה גם על בריאותו של הילד החולה, בבחינת "רוח איש יכלכל מחלהו".

הרב יחיאל לנדמן, יו"ר "חברים לרפואה" אמר: "מעבר לטיפול והסיוע הקבועים אותם מעניק הארגון אנו רואים חשיבות עליונה ביצירת פסק זמן וניתוק מוחלט של האימהות משגרת היום יום שלהן. לא ניתן לתאר במילים כמה כוחות ותעצומות נפש מעניק היום המיוחד הזה להמשך שגרת החיים של האימהות הנאבקות יום יום בחוליו של בן המשפחה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד