י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אופס: במקום סרט על הרבי, סרט על רכבות

חלק ממנויי התקליטור החודשי 'תורת חיים', היוצא-לאור על-ידי חברת JEM, חברת ההפקות של חב"ד, קיבלו בטעות במקום שיחות ומראות קודש של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל סרט על רכבות. ומי אשם?

רכבת. צילום אילוסטרציה
רכבת. צילום אילוסטרציה

תקלה נדירה התרחשה ב-JEM - חברת המדיה החב"דית הידועה במקצועיותה: עשרות בתי-חב"ד ברחבי העולם, המנויים על התקליטור החודשי 'תורת חיים'", קיבלו סרט על רכבות, במקום שיחות ומראות-קודש מהרבי מליובאוויטש זצוק"ל.

מקורה של התקלה בחברת המדפיסה את הדיסקים, שם הכניסו בשוגג למארזי 'תורת חיים' עשרות דיסקים של רכבות. "מיד לאחר שהגיע לידינו המידע, שיגרנו מייל לכל המנויים שלנו ברחבי העולם, וביקשנו ממי שקיבל את סרט הרכבות להודיע לנו, כדי שמיד נשגר אליו את הדיסק 'תורת-חיים'", אומרים בחברת JEM.

לקראת חג הפסח אירעה תקלה דומה לשבועון 'העולם החרדי'. חלק ממנויי העיתון, שהיו אמורים לקבל יחד עם העיתון תקליטור ובו 12 שירים חסידיים, קיבלו בטעות שירים חילוניים. גם פה נפלה האשמה על החברה המשכפלת את התקליטור.

ל-JEM אלפי מנויים ברחבי העולם, המקבלים מידי חודש את הדיסק 'תורת חיים'. בתקליטורים ניתן לצפות המראות-קודש נדירים מהרבי מליובאוויטש זצוק"ל, התוועדויות, ניגונים, ראיונות עם אישים המספרים על הרבי ועוד.

קישורים:
מקור: COL
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד