ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מחנה עם כל הלב

שר הרווחה, חיים הרצוג, הופיע בפני הילדים החולים, ומחנה הנופש המי-יודע-כמה של ארגון 'לב מלכה' יצא לדרכו, מלווה במחזות מרגשים עד דמעות

יו"ר לב מלכה, אהרן אברמן, עם ילדי מחנה הקיץ
יו"ר לב מלכה, אהרן אברמן, עם ילדי מחנה הקיץ


מחנה הבראה נוסף מבית היוצר של ארגון "לב מלכה", הושלם בהצלחה, בהשתתפות עשרות ילדים חולי-סרטן. יו"ר הארגון הרב אהרן אברמן אומר, כי הצוות הרפואי כלל עשרות רופאים, אחיות ומתנדבים.

טרם צאתם למחנה, קיבל את פניהם שר הרווחה חיים הרצוג. "כשאני רואה את הילדים המיוסרים האלו עם חיוך כזה על הפנים, משהו זז אצלי בלב! ברכותיי לארגון לב מלכה על פעילות שכזו לילדים אמיצים כל-כך, שנושאים על שכמם סבל שספק אם מבוגרים מהם היו עומדים בו", אמר השר.
הילדים נסעו לארוחת צהריים יוקרתית במסעדת גורמה על נמל-יפו. משם המשיכו לנתניה, שם התארחו במלון יוקרתי בן חמישה כוכבים. את פניהם קיבל להטוטן אשר ריתק את הילדים במשך שעה ארוכה.

לאחר התארגנות קצרה בחדרים, תמרנו הילדים בין אטרקציה לאטרקציה.

המחזה היה מרגש עד דמעות: עשרות ילדים מרותקים לכיסאות גלגלים ולקביים, משחקים בבאולינג כאשר בעל המקום עומד ומזיל דמעות, כפשוטו. אולם שיאו של הטיול היה בעת שעלו הילדים על טרקטורונים מעופפים, "בקאי".

הילדים, שנהנו מכל רגע, התקשו להיפרד מהמדריכים והצוות הנפלא שליוה את המחנה לכל אורכו במסירות רבה, כשהם נותנים את כל הלב והנשמה על מנת שילדים רכים ייראו מראות רגועים ובריאים יותר מאלה שבבתי-החולים.

לסיכום המחנה, ציין יו"ר "לב מלכה", הרב אהרן אברמן, את המערך הלוגיסטי הנרחב הדרוש להנפקת מחנה נופש מסוג זה. ימים ולילות בהם המתנדבים המסורים אינם נחים לרגע בפעילות ותיאום שלא נגמר בין הגורמים השונים. "אבל ב"ה הסיפוק גדול", אומר היו"ר, "ולא נותר לנו אלא להתפלל למחנה הבא ולבריאות בעם ישראל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד