ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הותרה הרחצה בחוף הנפרד בקרית צאנז

תקלה במערכת הביוב סמוך לחופי 'קרית צאנז' ו'עונות', גררה הודעה של משרד הבריאות על איסור להתרחץ בחופים. לאחר תיקון התקלה הותרה הרחצה

הותרה הרחצה בחוף הנפרד בקרית צאנז



בשעות הצהרים של יום חמישי שעבר (כ"ח תמוז) אירעה תקלה במערכת הביוב סמוך לחופי 'קרית צאנז' ו'עונות', אשר בנתניה. המים העכורים דלפו לים.

עם היוודע התקלה הזהירו המצילים את הבאים שלא יכנסו למים, נמתחו חבלים והוצבו שלטים על איסור רחצה. משרד הבריאות פרסם הודעת הזהרה על איסור להתרחץ בחופים.

עמותת "צלול" הגישה תלונה במשטרה נגד עיריית נתניה, בטענת התרשלות. בעיריית נתניה הפנו את התלונה לתאגיד המים העירוני 'מי נתניה', שם מסרו: "ביום חמישי התגלה סדק בקו הסניקה לביוב. מאחר והסדק אירע בצנרת חדשה יחסית, לא ניתן היה לצפות את היווצרות הסדק מראש. מיד עם היוודע דבר התקלה פעלה מי נתניה במהירות והוציאה לשטח צוותים של שני קבלנים, המתמחים בפתרון בעיות מסוג זה, על מנת לזהות ולתקן את התקלה במהירות האפשרית".

בעיריית נתניה ציינו כי הביוב גלש לים קרוב לחוף קריית צאנז, ולא נגרם נזק, היות והציבור החרדי ממילא לא מתרחץ בתקופה זו של בין המצרים.

היום (ג' אב), פרסם משרד הבריאות, כי נערכו בדיקות בחופי נתניה, בהן התברר כי הזיהום בחוף הנפרד 'קרית צאנז' וחוף 'עונות' חלף.

להאזנה לחדשות 'בחדרי חרדים' חייג: 050-8002424

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד