י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בלומברג תומך בר' שמחה פלדר

ראש עיריית ניו יורק הודיע על תמיכתו במועמדות של ר' שמחה פלדר לתפקיד בבית הנבחרים של מדינת ניו יורק: "הוא אדם אמיתי, ללא כחל וסרק, שאומר את מה שבליבו"

בלומברג עם תומכים חרדים (צילום ארכיון)
בלומברג עם תומכים חרדים (צילום ארכיון)

ראש עיריית ניו יורק, מיקל בלומברג, הודיע השבוע על תמיכתו במועמדותו של ר' שמחה פלדר לתפקיד בבבית הנבחרים של מדינת ניו יורק.

"שמחה פלדר הוא פוליטיקאי עצמאי שמקבל החלטות בצורה עצמאית ולאחר מחשבה בלתי תלויה, בדיוק כמו שאני נוהג. המניע היחידי שלו הוא מה טוב לבוחרים שלו. אני מתייעץ וסומך על עצותיו של שמחה פלדר בסוגיות קטנות או גדולות, בגלל שהוא אדם אמיתי, ללא כחל וסרק , ואומר את מה שבליבו", אמר בלומברג. "המעלות האלו של יושר ואמינות הן מעלות שחסרות בסנט באולבני, ואני מקווה שבספטמבר, כשחברי המפלגה הדמוקרטית ילכו לבחירות, המצב בסנאט ישתנה כששמחה פלדר ייבחר".

מזה שבע שנים, מאז כניסתו של ר' שמחה פלדר לחיים הפוליטיים, הוא הפך לידיד קרוב של ראש העיר בלומברג. פלדר אף עמד בראש קמפיין הבחירות בקרב הציבור היהודי, בבחירות לקדנציה השנייה של בלומברג.

בלומברג מצידו ידע להעריך את תרומתו של פלדר ואת הכוח האלקטוראלי שלו, והעניק לו הטבות רבות, שהוסיפו לפלדר כוח והשפעה בציבור החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד