י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אליאור חן כותב מהכלא • חשיפה בלעדית

במכתב ששלח מהכלא הברזילאי, כותב אליאור חן על הילדים בהם התעלל: "כמה טוב גמלתי אותם" • מאיים: אני עלול למות • צילום המכתב בפרסום ראשון • בלעדי: תמונה מחרידה מתוצאות ההתעללות

דך ונכלם. חן על רקע מכתבו
דך ונכלם. חן על רקע מכתבו



'בחדרי חרדים' בפרסום ראשון: אליאור חן, החשוד שעמד בראש כת שהתעללה קשות בילדים, כותב מהכלא. במכתב מודה חן לידידו על "החסד והעזרה לאשתי וילדי היקרים". חן מפרט מעט מתלאותיו בכלא, וחותם במילים: "כה דברי דך ונכלם בבית האסורים ס(או). פאולא ברזיל, אליאור חן".

בשורת הפתיחה כותב חן: "ואני מברך אתכם מעומק ליבי הכואב והנדכא (לב נשבר ונדכא לא תבזה) על כל החסד והעזרה". בהמשך מכתבו הוא מזכיר במרומז את הרגשתו בבית הכלא הברזילאי: "תודה וברוך תהיה על הספרים היקרים והמזוזה ששלחת לי וממש החיה ושימח אותי ונתן לי מעט אור בחושך הגדול שאני נמצא בו".

בהמשך מכתבו, לאחר הצטדקות בציטוטים כמו "והאלוקים יבקש את הנרדף", הוא מגיע לשורת המחץ. בשורה קצרה הוא מזהיר את כי עלול לקרות לו דבר רע בכלא. הוא מבקש מידידו לסדר את חידושי התורה שלו (להדפיסם). הסיבה: "ואולי יתקוף עלי השעה וליבי יפקע וזה יהיה לי למזכרת ולשפתיים דובבות וכו'".

אולי ליבי יפקע. אליאור חןצילום: אולי ליבי יפקע. אליאור חן
אולי ליבי יפקע. אליאור חן




לסיום מכתבו בן העמוד וחצי הוא מתייחס להליכים המשפטיים נגדו בישראל. "אנא א(ה)עתירו בתפילה ביותר בשבוע הבא פרשת 'מסעי' שאז נפתח המשפט בישראל ורוצים אז ח"ו להעמיד נגדי עד שיעליל עלי כל רע ומכל מה (זה) עשו רעש גדול אבל אין נגדי עדיין שום כתב אישום רק חשדות".

בהמשך, הוא מתייחס למשפחה שילדיה נפגעו קשות על ידו ועל ידי 'חסידיו'. "והכל נפל עלי ולא זכרו כמה טוב גמלתי אותם ואיך מס"נ (מסרתי נפשי) בשבילם ועכשיו וכו'..". והוא מוסיף לפני סיום: "עוררו צדיקים.. כי נפשי לא יכולה לסבול את הצער והעוגמ"נ".

המכתב בפרסום ראשון. כל הזכויות שמורות.











בלעדי: התמונה המזעזעת מכל

הקטע הבא מיועד למי שמטיל ספק במעשיו וביכולותיו של אליאור חן. למען האמת, רבות התלבטנו והתחבטנו האם לפרסם את התמונה הזאת, היא נמצאת ברשותנו מזה כמה חודשים, אך לא מצאנו את העוז בנפשנו להוציא לאור העולם.

כעת, משמסתמן כי חן הולך לקרב על חפותו, ומציג את עצמו כנקי כפיים ובר לבב, החלטנו: לא עוד. התמונה תפורסם גם תפורסם. התמונה צולמה כשבוע לפני התפוצצות הפרשה המזעזעת, במסגרתה נאשמים חן וחסידיו כי התעללו באכזריות נוראית בילדי משפחה ירושלמית אומללה. אחד הילדים, בן 3, שוכב עד היום הזה בבית החולים במצב צמח.

התמונה צולמה בידי מטפל פרטי אליו הובא אחד מילדי המשפחה הירושלמית, לו סיפרו כי מדובר בכוויה שקרתה בטעות. הוא חשד, וצילם את הפצעים. לאחר שבוע התברר לו כי הוא נחשף לאחת מפרשיות ההתעללות המזעזעות והנוראיות ביותר בהיסטוריה. התמונות, כמובן הועברו מיד לחוקרי המשטרה.

אזהרה: התמונה קשה מאד לצפייה. פתיחת הקישור הינה על אחריותו של הגולש בלבד!

לתמונה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד