י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שניאורסון לבוימלגרין: לא תשלם? תיתבע!

יוסי שניאורסון, המנכ"ל לשעבר של קבוצת בוימלגרין קפיטל, מאיים להגיש מחר תביעה בסכום של 15 מיליון שקל נגד בוימלגרין: "18 חודשים חלפו ובוימלגרין חילל פשרה וסירב לבוררות"

שניאורסון ובוימלגרין
שניאורסון ובוימלגרין

יוסי שניאורסון, המנכ"ל לשעבר של קבוצת בוימלגרין קפיטל, מאיים להגיש מחר תביעה בסכום של 15 מיליון שקל נגד בעל השליטה בקבוצה, שעיה בוימלגרין. שניאורסון טוען כי בוימלגרין הבטיח לו בעבר סכומי כסף ואחוזים מהאחזקות שלו, אולם לא קיים את הבטחתו.

"כלכליסט" מדווח כי ב־12 באוגוסט שיגר שניאורסון מכתב, באמצעות עורכי הדין ממשרד יצחקניא אטיאס ושות', שבו הוא מעניק לבוימלגרין אולטימטום להגיע עמו להסכם פשרה עד יום שני הקרוב.

שניאורסון כיהן עד מרץ 2007 כנציגו של בוימלגרין, כסגן יו"ר הדירקטוריון וכמנכ"ל הקבוצה בישראל. הוא רכש באמצעות הון קטן של בוימלגרין שלד בורסאי ב־2005 - שהפך לבוימלגרין קפיטל, ובסדרת גיוסים רכש ב־2006 את מתחם אסותא מידי גד זאבי ויקי דוניץ ואת חברת אזורים מנוחי דנקנר.

לאחר מכן רכשה בסוף 2006 חברת אזורים את קבוצת לגנא ואת המלונות שרתון ואקור. שניאורסון הודיע על פרישה ב־7 במרץ 2007, ובשנה וחצי שחלפו נעשו ניסיונות רבים לפשר בין הצדדים - שלא עלו יפה, בין השאר על ידי סגן יו"ר הקבוצה שמואל סלווין. מקורבים לשניאורסון טוענים כי מדובר בתביעה שתזעזע את קבוצת בוימלגרין, שהאג"ח שלה נסחרות בתשואת זבל של כ־67%.

שניאורסון אישר את הדברים בתגובה והוסיף כי "מר בוימלגרין הפר את כל ההבטחות וההסכמות בינינו בבריונות ובכפיות טובה, זאת לאחר שנישל אותי ברמאות, בחמדנות ובחוסר יושרה מחלקי ותפקידי בקבוצה שהקמתי עבורנו בכסף קטן שלו ובחזון וביצוע שלי. הייתי שותף זוטר בנוסף לתפקידי כסגן יו"ר וכמנכ"ל.

"לצערי בוימלגרין פירש את ידי המושטת לשלום ופשרה זה 18 חודשים כחולשה, ונהג בבריונות, כפיות טובה ובגסות רוח, כולל בראיונות עיתונאיים שנתן במשך הזמן שחלף. 18 חודשים חלפו ומר בוימלגרין חילל פשרה וסירב להצעה לבוררות או דין תורה. אשר לפצצה שבתביעה אשאיר את הכבוד לתגובתו של מר בוימלגרין". בקבוצת בוימלגרין סירבו להגיב.

קישורים:
מקור: כלכליסט
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד