י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

על המדף: טף טיפה 3

גננת, הורה, מורה, שנה מוצלחת עם טף טיפה. המגזין המושלם עבורך - זה הסלוגן המלווה את יציאתה לאור של החוברת "טף טיפה" לימי החגים: "המגזין המושלם עבורך"

על המדף: טף טיפה 3

גננת, הורה, מורה, שנה מוצלחת עם טף טיפה. המגזין המושלם עבורך - זה הסלוגן המלווה את יציאתה לאור של החוברת "טף טיפה" לימי החגים: "המגזין המושלם עבורך".

ב"טף טיפה" תמצאו עבורכם ועבור ילדכם 32 עמ', עם חומרים רבים, מעשירים ומגוונים.

למגזין מצורפת חוברת עבודה וצביעה בת 16 עמ' של דפי צביעה המתאימים לימי החגים, דפי עבודה ומשימה, סיפור חביב מאת מלכה שידלובסקי המאוייר בידי חגית המלווה את הגיליון בציורים חינניים.

זהו הגיליון השלישי של "טף טיפה", המגזין לחינוך ויצירה בגיל הרך. היוצא לקראת ימי החגים והלימודים שלאחריהם, על ידי העמותה החינוכית "נר דוד", לאור ההצלחה וההתלהבות בה התקבלו הגיליונות הקודמים.

בגיליון כתבות בנושאים שונים המתמקדות בעיקר בגיל הרך. כיצד להיפרד נכון מילד שזו לו הפעם הראשונה שהוא הולך לגן, מה מקומה של התדמית בהשקעה החינוכית של הגננת. טיפים לשנה מוצלחת עבור גננות מטפלות ומחנכות. כתבה מצולמת איך נשחרר את הילד מהפחדים על פי הדרכת אנשי מקצוע ועוד חומרי קריאה מעניינים לאם ולמחנכת ולכל המשפחה.

בחוברת זו כקודמותיה מדורים רבים ממיטב הכותבות. מלכה שידלובסקי, הידועה בניסיונה ומומחיותה בכל הקשור לגיל הרך, כותבת הפעלות ורעיונות. הסופרת ומנחת ההורים מנוחה פוקס כותבת טור בנושאים שונים. ו"גננת משלימה" המביא בחיוך חוויות של גננת משלימה, מדור החביב במיוחד על גננות. מדור מחשבים ומדור שאלות לאנשי מקצוע. לצד מדורי ההפעלה והיצירה המגוונים, בהם רעיונות ליצירה היכולים למלא שעות רבות מזמנו של הילד ושל ההורה או המחנכת בצוותא. הפעלות מתאימות לגננת ולמחנכת וכן משחקים ללימוד אותיות, ומשחק רביעיות מעניין המותאם במיוחד לגיל הרך ועוד. והבטחה לערכת תחושות החל מהגיליון הבא.

"טף טיפה" נמכר בסניפי "בר כל" במחלקת ספרים, ובחנויות היצירה במחיר הכרות של 7 ₪.

כעת מבצע מנויים, המצטרפים כעת יקבלו את 12 הגליונות הבאים ב7 ₪ לגליון, גם אחרי שיסתיים מחיר ההכרות.

לפרטים והצטרפות ניתן לפנות לאמייל [email protected]
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד