י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בריסקמן מכה שוב: אלבום לשלומי דאסקל

דאסקל הצעיר נחשב לאומן חסידי עסוק במיוחד, תזמורת 'נגינה' של בריסקמן, מלווה אותו כמעט בכל ערב בחתונות ברחבי ארצות הברית. כעת הוא משיק אלבום חדש. להאזנה.

פותח את ידך. דאסקל החדש
פותח את ידך. דאסקל החדש

שלומי דאסקל מגיע לחג הקרוב עם אלבום שישמח וירגש אתכם במיוחד. "פותח את ידיך" – הוא אלבום החדש של דאסקל אחרי המיזם המרשים 'פרויקט RELAX' המשותף לו ולמפיק העל האמריקאי יוחי בריסקמן, זה האחרון החליט לאמץ את דאסקל ולהפיק לו אלבום שני מושקע ומשובח שעוד רבות ידובר בו.

דאסקל הצעיר נחשב לאומן חסידי עסוק במיוחד, תזמורת 'נגינה' של בריסקמן, מלווה אותו כמעט בכל ערב בחתונות ברחבי ארצות הברית. בין המנות שמוגשות בחתונות עמד יוחי על טיבו של הכישרון והחליט ל'דחוף אותו קדימה'. בעבר הוציא דאסקל את אלבום החתונות "טאנץ מיט שלומי דאסקל"

עבודת העיבוד נמסרה למשובחים שבין אנשי המקצוע. מעבדים מוכשרים מוכרים רבים נטלו חלק במלאכת העיבוד: יענקי בריסקמן ("הבן של"), משה לאופר, מונה רוזנבלום ולייב יעקב ריגלר. מלחינים נוספים באלבום: משה ורצברגר, שרגי גשטטנר וברוך לוין.


האלבום החדש גדוש בהפתעות: שיר מרגש במיוחד שהלחין איצי וולדנר, ביצוע מיוחד לשיר 'אני אוהב את הקב"ה' של עדי רן- עם מילים באידיש שכתב ליפא שמעלצר. לראשונה, מבצע שלומי שיר באנגלית שאף זכה לקליפ מרגש.

הפצה בישראל: גרינטק

קישורים:
תנא דבי - שלומי דאסקל
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד