י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

החילוק העצמאי של גור

חסידות גור מפתיעה: כל שומר תורה ומצוות המתגורר בפריפריה ולו 5 ילדים יקבל קצבה של 500 ש"ח מידי חודש. מנהלי הקרן: "האדמו"ר דואג למצוקת הכלל" • הרשימה המלאה של הערים המשתתפות

למען הילדים. האדמו"ר מגור
למען הילדים. האדמו"ר מגור

אתמול (ה) קיבלו היומונים המפלגתיים מודעה המבשרת לתושבי הפירפריה כי החל מהחודש הבא יקבלו 500 ש"ח נוספים לתקציבם המצומק. המודעה נמסרה על-ידי מנהל 'איחוד מוסדות גור' עצמו, מסירת המודעה על ידו, באה לרמוז על החשיבות שמיחסת החסידות למהלך.

המהלך מתוכנן מזה חודשים רבים. רבים מנכבדי החסידות כיתתו את רגליהם בחודשים האחרונים בניכר למען מטרה זו, והשבוע - משהושג הסכום הדרוש להריץ את הפרויקט לשלושת החודשים הקרובים - הוא פורסם. הפרויקט יצא לדרך, למעשה, מיום א' הבא.

הקרן, שקיבלה את השם 'יד למשפחה שעל-ידי הוועד למען חיזוק משפחות ברוכות ילדים שומרי תורה ומצוות', אינה מיועדת רק לציבור חסידי גור. היא פועלת גם במקומות שכף רגלם של חסידי גור לא דרכה שם מעולם. לדברי המנהלים, האדמו"ר רואה חשיבות עליונה בעזרה למשפחות ברוכות ילדים, ללא קשר לשיוכם המגזרי.

שני קריטריונים נקבעו על מנת לקבל את העזרה: מקבל הקצבה לומד שעה ביום, לכל הפחות, ואינו מחזיק ברשותו מכשיר טלויזיה (רח"ל, כלשון המודעה). משפחה מרובת ילדים על פי מילון גור היא חמישה ילדים לכל הפחות. זה מה שנדרש בכדי לקבל את המילגה.

הערים המשתתפות בחלוקה הן: אור יהודה, אופקים, אור עקיבא, אלעד, אשדוד, אשקלון, בית שמש, בית שאן, ביתר עלית, באר יעקב , באר שבע, גבעת זאב, דימונה, זכרון יעקב, חצור הגלילית, טבריה, יבנה, יבניאל, ירוחם, כפר חב"ד, כוכב יעקב, כרמיאל, מגדל העמק, מתיתיהו, מודיעין עלית, נתיבות, נהריה, נתניה, עפולה, עמנואל, ערד, צפת, קרית שמונה, קרית מלאכי, קרית יערים, קרית ארבע, קרית גת, קרית אתא, רכסים, ראש העין, שדרות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד