י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האם פרוש יישאר בעיריית ירושלים?

פרוש וברקת נפגשו היום לשיחת פיוס. בפגישה השתתפו אברימי קרויזר ומיכל שלם. מסתמן: פרוש יפרוש מהכנסת וישאר בעירייה בתפקיד בכיר. גורמים ב'יהדות התורה': זה ספין במסגרת המאבק באגו"י

פרוש וברקת. צילום: יוסי שחר
פרוש וברקת. צילום: יוסי שחר

יושבי הלובי במלון 'מצודת דוד' בירושלים הופתעו לראות בשעת בוקר מוקדמת את ראש העיר המיועד של העיר, ניר ברקת, מתיישב בנינוחות ליד ח"כ מאיר פרוש, המועמד החרדי שהפסיד את הבחירות בירושלים. לידם התיישבו אברימי קרויזר, האסטרטג שליווה את הקמפיין של ברקת מטעם המשרד של אייל חורב, ומשמש כיושב ראש צוות המשא ומתן של ניר ברקת, ומיכל שלם שמונתה ליו"ר הסגל של ברקת בעירייה.

השיחה שזכתה לכותרת "ניקוי שולחן", התנהלה באווירה מפויסת. ניר ברקת אמר שישמח לראות את פרוש לצידו בעירייה ולהשתמש בכח שלו במשרדים ממשלתיים. פרוש מצידו אמר שהוא המוסמך לדון מטעם סיעת 'יהדות התורה' על כניסה לקואליציה וכי כולם עומדים מאחוריו כאיש אחד.

מני גרא, מה'קול החרדי', אומר ל'בחדרי חרדים': "ככל הנראה מאיר פרוש יישאר בעירייה. הדבר צריך להגיע להחלטתם של גדולי ישראל. פרוש שוקל את הדברים באופן רציני, ומביע נכונות אמיתית למלא את תפקידו בעיריית ירושלים".

אך, גורמים בסיעת 'יהדות התורה' אומרים, כי מדובר בהמשך מאבק הכוחות הפנים-סיעתיים בתוך המפלגה. "פרוש ראה שישנם גורמים המנסים לנהל מו"מ מאחורי גבו, ולדחוק אותו לחלוטין מהמשא ומתן לעירייה. משראה כך, כינס את כל חברי סיעת 'יהדות התורה' בביתו, וסוכם שהוא יעמוד בראש צוות המשא ומתן בשם כל החברים. ואכן, היום בבטאונים המפלגתיים פורסם על איחוד בירושלים".

לפי אותם גורמים, מאיר פרוש אינו שוקל כלל הצטרפות לעירייה, אלא מראה את כוחו בכיפוף ידיים.

משה פרידמן דוברו של מאיר פרוש בתגובה:"כל דבר ועניין ייקבע על פי גדולי ישראל. כך נהגנו וכך ננהג בעתיד". לאמור; נכון לעכשיו, כל האופציות פתוחות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד