י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מירון: מהבית עד הקבר

במסיבת עיתונאים של 'אגד' עם העיתונות החרדית, שירטטו ראשי החברה את המהלכים שיקלו על עומסי התנועה בל"ג בעומר • יצחק לב-ארי מגיש סיכום מיוחד וגלרית תמונות מהתדרוך וממתחם הציון

מירון: מהבית עד הקבר
יצחק לב ארי מהיר חימה

בשעות הבוקר המוקדמות התכנסו עיתונאים חרדיים בבית 'אגד' בירושלים. העילה להתכנסות: מסיבת עיתונאים משולבת של מחוזות מרכז וצפון. מסיבת העיתונאים נועדה להבהיר לציבור החרדי, כי מה שהיה הוא לא מה שיהיה. אם ראיתם בשנים שעברו ארגון כושל, עומס בתחנות האיסוף, וכשלים חמורים במירון, הרי שלא עוד. השנה מתחייבים אגד למקצועיות, אמינות ושירות מעל הגג.

המסיבה החלה במצגת שהועברה על ידי יוסי צ'צקס, מנהל מחוז מרכז. במהלך התדריך הבהיר צ'צקס כי השנה תבוצע לראשונה פיילוט ניסיוני בירושלים של מכירת כרטיסים מוקדמת , עם סימון המקומות. המכירה תתבצע בששה מוקדים ברחבי העיר. בזמן המכירה ניתן לקבוע את שעת היציאה והמיקום, שעת החזרה מצוינת בכרטיס כצפי חזרה , ולא כשעת יציאה מחייבת. הוא הביע תקווה כי הציבור ירכוש כרטיסים דרך המוקדים השונים, זאת בכדי לאפשר לאגד להיערך לכמות הנוסעים.
צ'צקס הדגיש את המחויבות של אגד לציבור החרדי. ואמר: כמי שמתפרנסים מהציבור החרדי, אנו מחויבים לתת לו את הטוב ביותר, ואנו מעוניינים לתת לו את הטוב ביותר.

לאחר מכן דיבר מר רונן חליפה מנהל תכנון תנועה ארצי באגד. חליפה תיאר בפרוטרוט את התכנון הארצי והפריסה של אגד בציון. בדבריו הזכיר, כי לא ניתנו עדיין אף אישור לרכבי אח"מים. וכי נכון לעכשיו לא יחולק אף אישור לאח"מ, יהיה מי שיהיה.

שמעון גולדברג מנהל מחוז צפון הוסיף בהקשר זה, כי לא ניתנו אישורי אח"מים אפילו לא למנהלי אגד.

עמיר קינן מנהל תנועה באזור הצפון , שתחת אחריותו מאות נהגים, אמר: לראשונה השאטלים יהיו בחינם, אנחנו נדאג להביא חמישים אוטובוסים שישמשו כשאטלים עם גישה נוחה לנכים ילדים, וזקנים.

מנהלי אגד הדגישו כי ידאגו לאוטובוסים של מהדרין באופן מלא. אחד יהיה לגברים, השני לנשים והשלישי למשפחות. בהקשר זה הדגישו מנהלי אגד, כי אם לא מתחייבים לתת את שירות זה, והכל תלוי בעומס שיוצר על האוטובוסים.

ב'אגד' נזהרים בדבריהם. לאחר הכישלון של שנה שעברה הם רוצים להדגיש כי מבחינתם מערך ההיסעים מנוהל על הצד הטוב ביותר. אם יהיו כישלונות, הם של המשטרה, מדגישים באגד.
כמו כן דיווח המנהלים כי במקום יהיו שלושה גוררים על מנת למנוע עומסי תנועה. וכי כל תקלה תטופל מידית. כמו כן לראשונה, יוקם מוקד מודיעין בחניוני אגד על מנת שאלו יוכלו לענות לשאלות הציבור באופן מיידי.

באגד הביעו תקווה כי המנהרה שנכרתה בכניסה לישוב, תהווה פיתרון לאלפי המגיעים. וכי הם מקווים שהמשטרה תאכוף את ההליכה אך ורק במנהרות ולא על הכביש מה שיגרום לעומסי התנועה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד